2012. december 29., szombat

A csodalakk - Moyra Nr. 99

Egészen eddig két darab Moyra lakkom volt összesen, amik annyira azért nem nőttek a szívemhez, de nem tartom olyan rossznak sem őket. A napokban viszont szert tettem erre a potom 300 Ft-os Moyra körömlakkra, ami valami eszméletlenül gyönyörű. Igazi színváltós, csillogós csoda, amit természetesen normálisan lefényképezni sem lehet. Ezt élőben kell látni. A száma a 99-es, én a Duna Plazaban, az aluljáró szinten vásároltam, de tuti bárhol megtalálható. A teljes fedéshez minimum 3-4 réteg kell, én azért biztosra mentem és az Essence "Grey to be here" lakkját használtam alapként. Érdekes lakk ez a Moyra, ugyanis az alapszíne ilyen szürkés kék, de ahogy megcsillan rajta a fény, egyszer arany, egyszer rózsaszín és lila színben tündököl. Körömlakk mániákusoknak szinte kötelező!





Ezen a körmömön nincs Essence alap, csak magában a Moyra, 3 rétegben




7 megjegyzés:

  1. Nekem is van ilyen lakkom. Szerintem is eszméletlen, gyönyörű. Nem feltűnősködő mégis különleges, mondhatni titokzatos. Sajnos, az enyém már ragacsos lett, de ha találnék ilyet, újravásárolnám.

    VálaszTörlés
  2. Úgy szeretném már ezt a lakkot, de eddig sehol nem láttam Veszprémben :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nézd meg aukciós oldalakon (vatera,teszvesz),és is ott tettem szert egy ilyen holografikus 99-es lakkra,illetve még a 43-ast tudom ajánlani,az is ilyen holo lakk :) Veszprémben még én sem találkoztam vele :)

      Törlés
  3. Na meg is van a következő áldozatom. :D

    VálaszTörlés
  4. nagyon szép és különleges is, ha látom, nem leszek rest bezsebelni. ;)

    VálaszTörlés
  5. Én sötétlilára kentem egy rétegben, hát egy csoda úgy is:

    http://djkatybeauty.blogspot.hu/2012/09/avon-plum-seduction-es-moyra-99-es.html

    VálaszTörlés
  6. Nekem is megvan, és én is sötét lakkra, lilára, kékre, feketére ajánlom leginkább. :)
    http://lakkfan.blogspot.hu/2012/10/paratlan-parosok-ii.html

    VálaszTörlés