2013. április 23., kedd

Kreatív Kedd - Tavasz



Azt hiszem megint alkotói válságban vagyok és még időhiányban is, mert most véleményem szerint nem igazán jött össze ez a mostani smink. A témánk a tavasz volt, eléggé egyértelmű téma, de valahogy semmi nem jutott eszembe. Igyekeztem a cseresznyevirágtól megihletődni, de ez a fa elég korcs lett, szóval hagyjuk, döntsétek el Ti, hogy tetszik-e vagy sem. Most egy időre pihentetnem kell ezt a sminkelés dolgot azt hiszem, de biztos, hogy újult erővel térek vissza egy kis önbizalom turbó után :)





Többiek munkája:
Niki
Suzy
Zsófi
Évi

13 megjegyzés:

  1. Igazi tavasz tündér vagy! :) Nekem tetszik, szép színeket használtál!

    VálaszTörlés
  2. Hú de király, ez a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  3. A virágok nélkül is gyönyörű, a zöld nagyon jól feldobja :)

    VálaszTörlés
  4. Aranyosak vagytok, köszönöm :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem csak a szemöldök dolog nem jön be annyira, de minden más csodaszép, remélem, nem veszed bántásnak, ez csak az egyéni véleményem :]

    VálaszTörlés
  6. Nem veszem, én sem így képzeltem el :(

    VálaszTörlés
  7. Ha ilyen a nem jött össze smink milyen amikor osszejon:O :-D
    Nekem minden tetszik a sminkeden a szemöldök is szóval nekem tökéletes!

    VálaszTörlés
  8. Wow, milyen szép vagy! Jó lett ez a smink :)

    VálaszTörlés
  9. Nekem is nagyon tetszik a sminked, nagyon szép színekkel dolgoztál és nekem például sosem jutott volna eszembe a zöld kiemelés, de eszméletlen jól néz ki:))
    A szádra milyen terméket használtál? nagyon szép szine van:))

    VálaszTörlés
  10. Petrush: Lancome French Touch ajakszínező és Maybelline ColorSensational szájfény Coral Blush árnyalatban :)

    VálaszTörlés
  11. nagyon nagyon gyönyörű :) mindig a Te KK-s sminkjeid tetszenek a legjobban, ezek a legszebbek, legprofibbak. Emellett pedig egy nagyon szép lány vagy, úgyhogy minden sminkes képedre már csak ezért is öröm ránézni :)

    VálaszTörlés