2013. november 11., hétfő

Foxy Fuchsia



Ez a smink is úgy indult, hogy "Na, legyen belőle valami visszafogott!" felkiáltással nekiálltam megcsinálni, aztán a végén annyi terméket fel akartam használni, hogy mégsem lett olyan visszafogott, mint szerettem volna. A sminkem középpontja így az Isadora Color Chock Glossy Stain - Foxy Fuchsia ajakszínezője lett. Nagyon szuper kis termék, a színébe már első látásra beleszerettem. Igazából ez a szájfény és a folyékony rúzs keveréke, mivel vizes hatású a felvitel után, de nagyon pigmentált, erősen fed. Kicsit ragadósabb az állaga, ugyanakkor emiatt tartósabb is, nem folyik el, és miután lekopott, szép magenta színt hagy az ajkakon.

Ehhez a színhez pont passzolt az ezt megelőzően elkészített szemsmink, ami cicás, ugyanakkor visszafogott földszínekből készült, egy icipici lilával megfűszerezve, amihez a számomra első alkalmas Max Factor Wild kollekció Shadow Pots elnevezésű szemhéjpúdereit használtam. Eléggé csalódtam ezekben a termékekben végül, nagyon porzik, hullik, a színek nem krémesek és nem intenzívek, hatalmas glitter darabkákkal vannak teli, amik aztán szállnak, mint a veszedelem. Konkrétan mind a 3 szemhéjpúder, ami a birtokomban van, ugyanezt produkálta, szóval nem csak egy színnel volt a probléma. Igazi 200 Ft-os smink hatása van, bár mutatott valami fakó színt mikor eldolgoztam a szemhéjamon, de ezek a mindenfelé elhulló glitterek az agyamra mentek.



Amit még a sminkkel kapcsolatban meg szeretnék említeni, az az arcom lealapozása lenne. Vagyis a "nem lealapozása", mert rendes, klasszikus, folyékony alapozót nem használtam. Amióta sminkelést tanulok, végre olyan trükköket és termékeket is megismerhettem, amikkel előtte sosem találkoztam. Ilyen például a Kryolan Dermacolor vonala, ami egyszerűen fenomenális. A Dermacolor termékek lényegében camouflage alapozók, amik nagyon sűrűek, így a komolyabb bőrhibákat vagy a tetoválásokat nyom nélkül eltüntetik. A legjobb bennük, hogy egy nagyon pici is elegendő a tökéletes fedéshez, és mivel nekem nincsenek komoly bőrhibáim, így én sem használtam sokat, mivel csak a kis pirosságot kellett eltüntetnem az orrom körül. Ehhez a kézfejemre kentem egy keveset a termékből (komolyan csak annyit, amennyi az ujjbegyemen volt), majd a Real Tecnhiques Core Collection kis fejű, lapos alapozóecsetével elegyengettem a krémet nagyon vékonyan az arcomon, végül a MAC Mineral Skinfinish Natural púderével rögzítettem. A végeredmény rendkívül természetes lett, és az alapozás egyáltalán nem lett vastag, így a kis szeplőim is átsejlettek az alapozó alól. 



A Dermacolor alapozók bátran tudom ajánlani mindenkinek, aki tartós és erős fedést szeretne, aki egy olyan univerzális alapozóra vágyik, amit pattanásokra korrektorként vagy a karikák eltüntetésére is lehet használni. Az utántöltős verzió ára kb 1200 Ft (én első körben ezt javasolnám), de van többféle kiszerelésben is, a legnagyobb 25 ml-es, kb 5000 Ft-ba kerül, de az egy hétköznapi felhasználónak 10 000 évig is eltarthat. Na és persze mondanom sem kell, hogy igen nagy a színválaszték is belőle. :)

Végül semmiképpen sem szeretném kihagyni a pirosítót sem. Ez az Essence Blush Stick - 030 Miss Peachy csavarós krémpirosítója az új szortimentből, amit egyszerűen imádok. Gyönyörűen el lehet oszlatni az orcákon, nem foltosodik, a kellemes barackos árnyalat pedig üde színt kölcsönöz az arcnak. Ez a pirosító minden pénzt megér, pláne ennyiért!

Szóval ez lett a kis hétvégi kreatívkodásom eredménye. Nem rossz de úgy érzem, megint ki kéne mozdulnom a komfortzónámból, hiányoznak az extrém sminkek ;)



Arc:
  • Kryolan Dermacolor camouflage alapozó - D4/D1W
  • MAC MSFN púder - Light
  • Essence Blush Stick krémpirosító - 030 Miss Peachy
Szem:
  • Artdeco Pure Minerals szemhéjbázis
  • MAC Paint Pot - Camel Coat
  • Max Factor Khol Kajal - 040 Taupe
  • Essence Quattro szemhéjpaletta - 07 Over The Taupe
  • Max Factor Wild Shadow Paint Pots - 15 Vicious Purple, 05 Fervent Ivory
  • Artdeco All in One szempillaspirál
  • Catrice zselés tus
  • Catrice Eyebrow Stylist szemöldökceruza - 020 Date With Ash-ton
Ajkak:
  • Flormar vízálló ajakceruza - 201
  • Isadora Color Chock Glossy Stain - Foxy Fuchsia

11 megjegyzés:

  1. Nagyon jól áll ez a szín az ajkadon! :) (Neked mondjuk melyik nem?? Barack, fukszia, vörös, mindent láttunk már :)) A Max Factor szemhéjfstékei nekem nem potyorásztak érdekes módon, se nem poroltak, csodálkoztam is :O

    VálaszTörlés
  2. Máshol is olvastam, h ilyenek ezek a Max Factor szemfestékek... minden szívbaj nélkül lemondok róluk :)
    Azt szeretném tudni, h ez a Kryolan alapozó hol kapható? Mert akkor megnézném magamnak én is :) nagyon vágyom már egy normális, erős fedésű, de jól kenhető alapozóra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Ó utcai Sminkboltban megveheted személyesen is, webshopból pedig innen is lehet rendelni: http://www.makeupmarket.hu/shop-topmenu-34.html?category_id=253&page=shop.browse&limit=20&limitstart=20

      Törlés
  3. Nagyon gyönyörű ez a smink, nagyon jól áll :) A frufruhoz pedig eléggé meghoztad a kedvem :D

    VálaszTörlés
  4. Úristen mennyire szép vagy!!! :) Csodás ez a smink és baromi jól áll a fukszia. :)

    VálaszTörlés
  5. mesés ez a smink.a rúzs nagyon jól áll. ahogy a frufru is.

    VálaszTörlés
  6. Nekem anno egy sminkes azt mondta hogy óvatosan kell bánni ezzel a camouflage termékekkel,mert hogy nagyon szárítják a bőrt.Neked erről mi a véleményed?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen mint minden más alapozónál, itt is elő kell készíteni a bőrt, és jó alaposan hidratálni, majd ezután jöhet az alapozó. Én eddig nem vettem észre, hogy jobban szárítana, mint bármelyik másik alapozóm (pedig engem aztán rendesen kiszárítanak ezek), bár tény, hogy az ilyen sűrű camouflage termékek jobban kihozzák a bőrszárasságot. De mivel minimális mennyiséget dolgoztam csak el az arcomon, ez nem jelentős, pláne ha jól alá van hidratálva a bőr :) Minden az előkészítésen múlik!

      Törlés
  7. Baromi jól áll ez a rúzs, meg úgy az egész smink nagyon egyben van, szép vagy :)!!!!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép a smink, a szád pedig egyszerűen gyönyörű!

    VálaszTörlés
  9. Hmmm, köszi az alapozó tippet, én csak korrektort használok, Benefitet, de fogyóban van, és valami könnyen elérhető alternatíván járt az eszem. Azt hiszem, ez meg is van:)
    Amúgy gyönyörű vagy a képeken, amúgy is, de ez a smink kiemelkedően jól áll:)

    VálaszTörlés