FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2011. június 10., péntek

Avon szemhéjúder paletták - Striped Camouflage, Pink Sands, Gleam of Gold

Ezt a 3 palettát már vagy 1 hónapja rendeltem meg, de azóta nem volt időm írni róla. Igazából nekem egészen idáig fenntartásaim voltak az Avon szemhéjpúderekkel szemben, ugyanis még évekkel ezelőtt vettem egyet, de annak olyan minősíthetetlenül rossz állaga volt, hogy kb. egyszer használtam. Alig tudtam felvenni a színt a hozzájáró applikátorral, és ha húztam vele egy csíkot, alig látható volt a szememen. Tehát ezekkel a félelmekkel rendeltem meg ezt a hármat, ám amikor megjött és kipróbálgattam őket, kellemesen csalódtam :) Mindegyik palettában négy szín található. A bal felső szín a highlighter, a jobb felsőt a szemhéjra, a bal alsót a szem külső V-jébe, a jobb alsót pedig a szemhéjráncba kell felvinni. Amit még imádok bennük, hogy kompaktok, mindegyikben van tükör, elég nagyok, így táskába bedobva bármikor igazíthatunk a sminkünkön a nap folyamán.


A Pink Sands árnyalat az állandó kollekcióhoz tartozik, a nevéből is leszűrhető, hogy a rózsaszínes árnyalatok dominálnak, amik egytől egyig csillogó, fényes textúrájúak. A két felső színek a rózsaszínek ( egy világos rózsaszín és egy mályva színű), a két alsó pedig egy csokoládébarna és egy kávébarna. Először ezt a palettát használtam a szememen és imádtam, ahogy kinéz! Finom színek, amik a szemhéjbázis hatására még erőteljesebbek lesznek. Szerintem buliba és munkába is használhatóak ezek az árnyalatok.

Pink Sands

A következő a Striped Camouflage, ami csak a készlet erejéig kapható a katalógusokban. Azért választottam ezt, mert szerettem volna barackos-narancsos színezetű palettát, és kíváncsi voltam, hogy szuperálnak. Itt a highligther szín egy matt, bőrszínű árnyalat, a fő szín egy fényes barackos, aztán jön egy sötét téglavöröses és egy aranyló gesztenyebarna szemhéjpúder. Itt már egy kicsivel vadabb, merészebb árnyalatok vannak, de egyáltalán nem unalmasak és könnyen felvihetőek a szemre, könnyen el lehet oszlatni. :)

Striped Camouflage

Utoljára maradt a Gleam of Gold, ami a 24K kollekció egyik darabja, mely termékekben elvileg valódi aranykivonat van. Az tény, hogy az arany csillámok láthatóak a színekben, bár azt kell mondanom, ennek a palettának az állaga a legrosszabb a 3 közül. Nem olyan puhák, "krémesek", kivéve az aranyló barna szín felel meg ennek az elvárásnak. Viszont nekem innen a highligther szín tetszik a legjobban. Gyönyörű irizáló halvány rózsaszín. :)
Gleam of Gold

Tehát összeségében rendkívül elégedett vagyok velük, és biztos, hogy rendelni fogok még a többi palettából is. :) Végezetül itt egy kis "Daily Make Up", aznap moziba mentem a barátommal és úgy gondoltam, itt az alkalom, hogy kipróbáljam a Striped Camouflage színeit.