FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2011. június 27., hétfő

Fotózás

Fotó: Lévay Máté


Régóta dédelgetett álmom volt, hogy sminkesként részt vegyek egy fotózáson, nagyon érdekelt, hogy hogyan lehet egy sminkötletet nem csak magamon, de máson is megvalósítani és azt profi körülmények között lefotózni egy elképzelt koncepció keretein belül. Úgy látszik a hosszú évek kemény "imádkozása", megtette a hatását. :D Pár héttel ezelőtt keresett fel Lévay Máté fotós, akinek egy közös ismerősünk ajánlott be engem, ugyanis Máté sminkest keresett egy közelgő fotózására. Én pedig kapva kaptam az alkalmon, és igent mondtam a felkérésnek. A fotózásra múlt hét szerdán került sor, a Városligeti tó partján, és azt kell mondanom, nagyon nagyon jól éreztem magam. Mátén kívül részt vett Bordás Roland és Bordás Réka is, akik szorgosan készítették a werk fotókat és persze lőtték a jobbnál jobb képek sorozatát a modellről, Bozsó Lilláról. Lilla remek modellnek bizonyult, sminkelésével sem volt problémám, szerencsére rajta az általam elképzelt színek is pompásan álltak. Bár nem ez volt az első alkalom, hogy magamon kívül mást is sminkeltem, de azért mégis izgultam, hiszen itt főleg a fotósnak tetsző sminket kellett készítenem és lehetőleg olyat, ami jól látszódik a képeken, élénk, még sem túl kirívó. Azt hiszem, sikeresen vettem az akadályt, Máténak nagyon tetszett az elkészült "kompozíció", és utána már kezdődhetett maga a fotózás.

Fotó: Lévay Máté


Most pedig szeretnék egy kicsit magáról a sminkről beszélni:
Máté elképzelése egy nyárias, vidám, lehetőleg sárgás-pirosas színekben pompázó szemsmink volt, a többi részletet nem kötötte ki, így majdnem minden az én elképzeléseimre volt bízva. A belső szemzugba egy halványsárga árnyalat került, középre élénk citromsárga, a külső szemzugba pedig narancs színt tettem fel. A szemhéjráncba pedig korall színű szemhéjfestéket vittem és szépen összedolgoztam a színeket. Az alsó szempillasor tövébe a belső szemzugtól kezdve citrom majd narancssárga árnyalatok átmenetét alakítottam ki. Fekete szemhéjtussal és szemceruzával kereteztem a modellem szemét, kicsit kiigazítottam a szemöldökét és a szempilláját "kitöltöttem" tincses műszempillával. Az orcáját barack színű pirosítóval emeltem ki, ajkaira egy megegyező színű barackos-fényes rúzs került.

Itt vannak pedig a werk képek, amin láthatjátok kicsit közelebbről is a sminket:

Fotó: Bordás Réka



Fotó: Bordás Roland (Ez a kedvencem!)


Fotó: Lévay Máté
Köszönöm mindannyiuknak a lehetőséget, hogy együtt dolgozhattunk, főleg Máténak, aki egy remek fotós, jól tud koordinálni és rendkívül kedvesen bánik az emberekkel. :) Ráadásul már szinte másnap beajánlott engem egy másik fotózásra, ami tegnap zajlott le, úgy hogy ennél boldogabb és hálásabb nem is lehetnék! Na de erről majd kicsit később írok, amint megkaptam a képeket. Ja és még valami: ezer bocsánat, hogy már lassan másfél hete nem tudtam normális bejegyzést írni, de az esetek többségében szinte alig voltam itthon, vagy ha itthon is voltam, a körülmények nem tették lehetővé, hogy sminket csináljak. Úgy hogy nagyon rajta vagyok a "Sminkeljünk okosan!" projekten is, és a lehető leghamarabb posztolom is ki az első nap sminkjeit. :)