FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2012. január 13., péntek

Á la Natúr egy kicsit másképp




Igazából minden úgy kezdődött, hogy Marie Antoinette ihlette sminket akartam készíteni, de valahogy nem jöttek össze az elképzeléseim, így lett ez a natúr smink. Nem látszódik, de például az orcámra elég erősen felvittem a pirosítót és így sem adják vissza a képek, mint ahogy szerettem volna, sajnos. Amúgy nagyon egyszerű az egész, szinte csak a Sleek Oh So Special palettáját használtam a szememre, de a szemráncba nem a külső V-től kezdve satíroztam el a sötétbarna színt, hanem a szemzugtól kezdve. A szempillámat pedig a MaxFactor kétvégű szempillaspiráljának arany színű spiráljával festettem ki. Az arcomon BB krém + Artdeco Fixáló púder van, pirosítónak Essence Sun Club matt bronzosítót és a Sleek Santorinit használtam. Az ajkam még ennél is nevetségesen egyszerűbb: egy ajándékba kapott cupcake formájú színezett sötétbordó szájfényt használtam, na és persze nem maradhatott el a Marie Antoinette-s szépségpötty... Most ez jutott mára, de igyekszem valami jobbat alkotni a közeljövőben.