2012. február 19., vasárnap

Az Ecset Másik Oldalán - Amikor a Barátom Sminkel Ki Engem!


Amióta megláttam a fenti videót, azóta elterveztem, hogy én is elkövetem ezt a merényletet, és megkérem a barátomat, hogy sminkeljen ki engem. Hát nem mondom, kicsit meglepte őt az ötlet, de engem még jobban, hogy azonnal igent mondott erre az eszementségre! A legviccesebb a dologban az volt, hogy mire eljött a "Nagy Nap" jó párszor rákérdezett, hogy "Na mikor csináljuk?", sőt előtte még el is kaptam őt, ahogy nézegeti YouTube-on a különböző "Everyday Make Up" videókat, és próbálja megtanulni, mi az a "brow tamer" vagy hogy hova kell kenni az alapozót :D Az az egy kikötése volt a dologgal kapcsolatban, hogy ne szóljak bele abba, hogy mit hogyan csináljon, mert különben nem vállalja. Hát igen, ismer már annyira, hogy tudjam, eléggé kötözködős tudok lenni egyes dolgokban, viszont megígértem neki és természetesen nekem sem volt szándékom az, hogy elriasszam őt a feladattól, szóval sminkcuccokkal feltárazva vágtunk neki a kalandnak!



Munka közben :)


A kezdeti koncepció az egy természetes smink lett volna, de aztán a sminkmesterem egy sokkal művészibb alkotást kívánt elkészíteni. :) Volt ott minden: alapozó, 3 féle szemhéjfesték, szemceruza, szempillaspirál, púder, bronzosító és még szájfény is, sőt, még a szemhéjpúder alapozót is sikerült megismertetnem vele. Természetesen én semmiben nem segítettem neki, maximum abban, hogy melyik ecset, mire való, de többet nem. A szemeken dolgozott a legtöbbet, egyszerűen iszonyat édes volt, ahogy teljesen közel az arcomhoz, nagyon koncentrálva festegette szemhéjam, közben pedig elhangzott pár "Jajj ne, elkentem!", "Ez miért nem lett egyenes?" és "Melyik színnel is csináltam ezt?" jellegű mondat. A végeredmény valami fenomenális lett, bár ő nem volt megelégedve az alkotással, de mondtam, hogy szerintem ez így jó :) 


Ezúton is nagyon köszönöm neki, hogy ilyen aranyos volt és elvállalta ezt a hatalmas küldetést :) Imádom, hogy ilyen bevállalós, és nem riad meg semmitől sem:))
Természetesen ez a poszt csak a viccelődés kedvéért készült el, és nagyon várom, hogy esetleg mások is előrukkoljanak egy "Amikor a barátom sminkel ki engem" poszttal :))

17 megjegyzés:

  1. Jópofa. :D Engem a múltkor öcsém egyik barátja sminkelt ki, elég érdekes lett az eredmény, de azért lementettem őket egy mappába és ha nevetni akarok, előkeresem. :D

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jó ötlet! :D Én nem sokkolnám barátomat ilyennel, habár ügyesen rajzol, de a sminkelést inkább megtartom magamnak. :)
    Citromhab, engem érdekelne! :)

    VálaszTörlés
  3. Jó pofa :D én is láttam pár hete ezt a vidit :D majd lehet, hogy én is megkérem a barátomat, hogy fessen ki xD

    VálaszTörlés
  4. ez nagyon aranyos ötlet, tuti megkérem rá én is a páromat. :D

    VálaszTörlés
  5. Mi is eljátszottuk, narancs lett a szemhéjam egy kis arannyal vegyítve, narancs pirosító és piros szájfény. az elmosással és eldolgozással voltak a legnagyobb bajok, a végeredmény egy papagájra hasonlított, de jót nevettünk :)

    VálaszTörlés
  6. .jo fej a baratod, hogy belement. vicces lehetett az egesz :)

    VálaszTörlés
  7. háhááá, az a vidi tök cuki :)
    Én is mondtam az embernek, h mi lenne, ha játszanánk ilyet.
    Addig jutottunk, h én festettem ki az ő szempilláját <33333333 :)

    Te nem akarsz sminkvidiket csinálni?

    VálaszTörlés
  8. XD én is megkértem a párom, meg is ígérte hogy majd majd megcsinálja de eddig mindig talált valami kibúvót :D szerintem fél mit alkotna :D

    VálaszTörlés
  9. Szerintem érdemes megkérni a barátotokat erre, mert egyrészt nagyon mókás, másrészt legalább ő is belekóstol kicsit, hogy vajon Ti mit csináltok nap, mint nap ezzel a sok "ketyerével", kicsit át tudja érezni, hogy milyen a "szegény" beauty bloggerek élete :)) Szóval hajrá, én már nagyon várom a fiúk alkotásait!!

    paphu: Az a baj, hogy egy ilyen videó összehozása rengeteg idő és én csak olyat tennék ki, ami megfelel 100%-ig az elvárásaimnak :/ Nem mellesleg sokszor szenvedek alkotói válságban, ezért van kevés poszt itt is, így a videóknál sem tudnék sok újdonságot mutatni :/ A másik pedig, hogy nem igazán mutatok jól videón :D

    VálaszTörlés
  10. De édi!!!!..én is régóta tervezem, csak ehhez kéne h a barátom itthon legyen már :D

    VálaszTörlés
  11. Ezt már én is tervezem egy ideje :D

    VálaszTörlés
  12. hát ez nagyon jó :D látszik hogy nem aprózta el :))

    VálaszTörlés
  13. jól van jól van, Te kis maximalista. Értem az érveidet :->

    VálaszTörlés
  14. ez nagyon cuki :D és még ez is jól áll neked :D

    VálaszTörlés
  15. Hát ez nagyon aranyos. Nagyon sokat nevettem. Azt hisze erre én is megkérem barátomat. :)

    VálaszTörlés
  16. ez eszméletlen édi tőle. milyen pontos lett a tusvonal, szerintem én ilyet nem is tudnék húzni!:DD

    VálaszTörlés