FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2012. március 14., szerda

Közérdekű Közlemény - Légyszíves segítsetek!




Nagy fába vágtam a fejszém, ugyanis két társammal együtt jelentkeztem a L'Oréal Brandstorm marketing versenyére, amelynek az idei esettanulmányának a THE BODY SHOP -ot választották. Aki esetleg nem ismerné a versenyt, annak röviden:

A L'Oréal Brandstorm idén a 20. alkalommal rendezi meg a Brandstorm elnevezésű versenyét, melynek lényege, hogy egy, a L'Oréal vállalathoz kapcsolódó márkának kell egy új terméket kitalálni, marketingkommunikációval, piacelemzéssel, látványvilággal együtt. Szinte a világ minden tájáról jelentkezhetnek azok a főiskolások/egyetemisták, akik marketinget tanulnak és az utolsó vagy utolsó előtti évüket töltik az iskolájukban. Több fordulós a verseny, elején egy Egyetemi döntő lesz, ahonnan a nyertesek továbbjutnak az Országos döntőbe. Az Országos döntő nyertesei pedig egyenesen PÁRIZSBA utazhatnak a Nemzetközi döntőbe, ahol a versenyben lévő országok nyerteseivel küzdhetnek meg a végső megmérettetésben, értékes nyereményekért.

Amint már említettem, idén a THE BODY SHOP lett a kiválasztott, és érdekes módon nagyon aktuális ez nálunk, mivel április 3-án kis hazánkban is megnyílik az első The Body Shop márkabolt, az Aréna Plázában.

De a lényeg: KÉRLEK TITEKET, HOGY AZ ALÁBBI KÉRDŐÍV KITÖLTÉSÉVEL SEGÍTSÉTEK A MUNKÁNKAT A VERSENYBEN! Ebben a fordulóban fel kell mérnünk a szépségápolással kapcsolatos preferenciákat, szokásokat, ehhez kérjük TI segítségeteket, főleg azokét akik jártasak a szépségápolás világában. Ezért ér MEGOSZTANI, ezt a posztot, hogy minél több ember szokásait fel tudjuk mérni ezzel a témával kapcsolatban.

Egyébként ezen kívül lesz még egy másik, The Body Shopra összepontosító kérdőív is, amire majd ugyanígy várjuk a válaszokat :)

Válaszaitokat nagyon köszönöm, és hálás vagyok értük!