FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2012. szeptember 11., kedd

Lancôme Juicy Tubes Once Upon a Week - Lying in the Clouds/Cherry Clafoutis



Ez a poszt (és az elkövetkezendő pár is) kicsit elfogult lesz, ugyanis olyan termékekről és legfőképpen olyan márkáról lesz szó, amivel napi kapcsolatban állok. Szerencsésnek mondhatom magam, hogy testközelből is ismerhetem ezeket, és elmondhatom, hogy nekem ez a márka már többet jelent, mint egy puszta márkanév. Mindezek ellenére természetesen igyekszem a legőszintébb véleményemet adni most is, mint mindig.

Nem tudom nektek mi jut eszetekbe arról a szóról, hogy "Juicy Tubes", de nekem 2 hónappal ezelőtt egyet jelentett a nagyon drága és nagyon cuki szájfényekkel. Élénken él bennem, hogy az amerikai tinimagazinokat olvasgatva mindig összetalálkoztam egy-egy Juicy Tubes összeállítással és remegve csodáltam a képeket róluk. Alapjában véve a Juicy Tubes koncepciója nagyon jól meg van csinálva, hiszen az állandó kollekció mellett főként a limitált szériás kollekciók aratnak nagy sikert, és ez nem csak a színek miatt van így, hanem a vidám, ötletes és imádnivaló csomagolás is tesz mindezért. Nem hiába a Lancôme egyik legsikeresebb termékévé nőtte ki magát.



Idén került a polcokra ki a Juicy Tubes legújabb kollekciója, ami a "Once upon a Week" fantázianevet viseli. A kollekció 7 darab, limitált kiadású szájfényt foglal magába, és a nevéből eredően minden szájfény egy-egy napot jelképez. Mikor az első promo fotót megláttam, menten elolvadtam, mert ennél édesebb, ötletesebb dolgot nem nagyon lehet látni a parfümériák polcain. Mindezt tetézi az aranyos csomagolás is, ami szerintem mindenkit levesz a lábáról. Hétfőtől vasárnapig mindenki megtalálhatja a magának való kedvencet, választhat egyet, vagy akár választhatja az összeset. Én legszívesebben mindet magaménak akarnám, de egyelőre 2 kedvencemnél kötöttem ki: a halvány, barackos-rózsaszínes, vasárnapi andalgós Lying in the Clouds-nál és az élénk pinkes, szerdai vidám, romantikus Cherry Clafoutis-nál.



Mondanom sem kell, hogy a tubust gyönyörű ezüst csomagolás öleli körbe, rajta az ikonikus Lancôme rózsa motívummal és névvel ellátva. Maga a tubus, amint már mondtam gyönyörű, igazán jó ránézni, feldobja az ember napját. Lényegében a klasszikus, kinyomós változatú szájfényről van szó, letekerhető kupakkal és kicsi, ferde csőrrel, amivel rendesen el lehet oszlatni a szájfényt, nekem ezzel semmi problémám nincsen. A szájfény egy ÁLOM! Nem ragad, nem hagy kellemetlen érzetet a számon, rendesen eloszlik az ajkakon, és nagyon tartós, pedig szájfényre nem szokás ilyet mondani. Sokkal jobban kibírja mint más, olcsóbb szájfényem, és mindezek mellett hidratál is. 



Engem ezzel már meggyőzött, pedig nem vagyok egy nagy szájfényes, de ha veszek, akkor számomra nagyon is fontos szempont az, hogy ne ragadjon, ne legyenek benne kavics nagyságú csillámok, színezze az ajkam, de ne foltosan kopjon le. A Juicy Tubes szájfények mindennek megfeleltek. Emellett az illatuk is isteni! Számomra meglepő volt, hogy a két szájfénynek egyáltalán nincs ugyanolyan illata. A Lying in the Clouds nagyon kellemes rózsaillattal, míg a Cherry Clafoutis finom cseresznyés, gyümölcsös illattal rendelkezik. Már ez is hatalmas plusz pont, hiszen ezáltal mindegyik tubus más-más karakterjegyeket rejt magában, így ettől válnak egyedivé. 



Színezet szempontjából sem utolsók, gyönyörűen szikráznak a napsütésben. Az előbbi enyhe rózsaszínes barackos csillámmal fénylik, míg az utóbbi kékes-pinkes színben tündököl. Felkenve a Cherry Clafoutis jobban látszik természetesen, de csak nagyon visszafogott, szolid rózsaszín színezetet hagy az ajkakon. Ilyen szempontból talán a Lying in the Clouds sokkal természetesebb hatást kelt, nekem ez a nagyobb kedvencem a kettő közül. 





Az ára... hát igen, húzós, nem sokan adnak ki szívesen közel 6000 Ft-ot egy "egyszerű" szájfényért... de állítom, hogy a minőséget meg kell fizetni, mert minden egyes filléredért minőséget kapsz. Én sem hittem el, hogy ennyire beleszeretek ezekbe az apróságokba, de meggyőzött a képességük, mert nem csak szépek, de "okosak" is. Egy MAC Lipglass majdnem ugyanennyibe kerül, de az életben nem vennék még egyet belőle, mert utálom, hogy ragad, és utálom az érzést, mikor a számon van. Ezerszer inkább Juicy Tubes, mint ez. 

Én tiszta szívből ajánlom Nektek a Juicy Tubes szájfényeket, mert nem pusztán egyszerű szájfények, annál sokkal többet jelenthet a tulajdonosának. Hiszen a megnyerő külső még megnyerőbb belsőt takar, amit az sem fog vitatni, aki kipróbálja :)