FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2012. október 2., kedd

Kreatív Kedd - Állatok




Nem szoktam leszólni a saját munkáimat, mert úgy gondolom az nem jó, ha folyamatosan lehúzzuk magunkat. Most viszont mégis ezt kell tennem, mert bár igyekeztem, még sem az lett a mostani KK-s sminkem végeredménye, amit elképzeltem. A témánk az "állatok" voltak (mivel október 4. az Állatok Világnapja), és én már az elején is húztam a szám, mert nekem nem a kedvencem ez a téma. Vagy nagyon jót lehet alkotni, vagy valami nagyon snasszt vagy egyszerűen borzasztót. Szerintem most én az utóbbi kategóriába fogok tartozni.

Alapjában véve a koncepcióm az volt, hogy a fél arcomat olyanná festem, mintha egy kígyó bőre lenne, apró arany pikkelyekkel. A fejemben tök jól összeállt a kép, csak hát a kivitelezés nem sikerült, meg persze a fotózás. Mert hát állítom, élőben trilliószor jobban nézett ki, mint a képeken, nem volt ilyen koszos kinézetű fejem. Ugyanis miután a sosem használt MAC Greasepaint Stick-em felét az arcomra kentem (az egyetlen alkalom amikor végre kezdhettem ezzel a termékkel valamit), egy kék csillámos fekete szemhéjpúderrel rögzítettem, így kéken irizáló lett, ami nagyon szépen mutatott, mikor megcsillant rajta a fény. Ezután próbálkoztam a pikkelyes résszel, de az volt a baj, hogy rossz volt a technikám, mivel ütögetés helyett csak elsatíroztam a lukacsos anyagon a színt, és nem szép mintás lett az arcom, hanem foltos. Nagy nehezen rájöttem, hogy ha ujjbeggyel ütögetem fel a színt, jobban megmutatkozik a minta is, de ekkorra már késő volt ahhoz, hogy bármit is tudjon rajta javítani. A széleket hiába satíroztam, az istenért nem akartak eltűnni, gondolom a Greasepaint miatt, szóval ez sem volt a legjobb ötlet. A képek készítésénél pedig egyszerűen ocsmányan mutatott az egész, műszempillám sem ragadt rendesen és a legviccesebb módon az arcom csupasz fele ezerszer jobban nézett ki, mint a festett. Szóval kész, én itt fel is adtam az egészet, újracsinálni nem volt időm se és energiám se, így ezt kapjátok sajnos. Talán legközelebb jobban sikerül :)

A többiek munkáját itt követhetitek nyomon:

Kriszti
Zsófi
Rita
Mara
Suzy

Vendégünk: Lumena


A képeimet inkább nem rakom nagyon közszemlére, akit érdekel az megnézheti a Továbbra kattintva: