2013. augusztus 12., hétfő

Inspirációs Lista 10.

Rég volt már inspirációs lista, de most megint összegyűjtöttem 10 kedvenc képem a nagyvilágból :)


1.) Mikor azt hiszed, hogy egy házi macskánál cukibbat nem látsz, akkor szembe jön veled Ő:



2.) A természet egyik csodája!



3.) Én, ha "nagy" leszek :)




4.) Mert YSL... Kell ennél többet mondanom?



5.) A képek összhangja annyira jó!




6.) Lélegzetelállító virágkompozíció :)



7.) Rózsaszín lakkból sosem elég



8.) Nem vagyok a műanyag, statement láncoknak a hívője, de ettől még én is elgyengülök :)



9.) Lennék ennyire vagány csajszi, mint ők ;)



10.) Esküvőre én ezeket a gyűrűket választanám <3



+1.) Én mikor bemegyek egy drogériába:



10 megjegyzés:

  1. Jajjj az a cica gyönyörű! *.* Meg a YSL rúzsok is! :)

    VálaszTörlés
  2. Azokat a gyűrűket én is elfogadnám. :D Milyen vagány lenne. :)

    VálaszTörlés
  3. Tök jó képeket gyűjtöttél össze, mindet imádom. A +1 meg :D :D

    VálaszTörlés
  4. A gyűrűk Vera Wang Princess parfümjének a két részes "kupakja" :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tudom :) De attól még igazi aranyból elfogadnám ;)

      Törlés
  5. Hasonló gyűrűm van, ebay egy kincsesbánya. :)
    http://r.ebay.com/kNVxRz
    200 forintért, a kedvencem kis gyűrűm. Csak nem a legstrapabíróbb.:/

    VálaszTörlés
  6. Az utolsó kép!!! :'D

    /Ma ezzel a felkiáltással vetettem bele magam a délutánba... Öhöm... :D/

    VálaszTörlés