2013. augusztus 7., szerda

LAKKTESZT - L'Oréal Paris Island In The Sun



Ezt a gyönyörű, duokrómban tobzódó lakk egy hirtelen felindulásból elkövetett vásárlás során került a kosaramba. Nem szoktam a L'Oréal Paris polcain körbenézni, többek között azért, mert a drogériás vásárlásaim során drágának tartom ezt a területet, meg hát nem is vonz annyira, de most megengedtem magamnak ezt a luxust, így került a kezeim közé az Island In The Sun




Zölden és kéken játszadozó duokróm lakkról beszélünk, ami sajnos 3 rétegben sem fed makulátlanul, ezért érdemes egy fehér/kék/akármilyen jól fedő lakk alá. Egyébként szépen terül, az ecsettel könnyedén és precízen el lehet oszlatni, gyorsan is szárad és ráadásul még szép is... Hát na, elég közel áll a tökéleteshez! A képeken a mutatóujjamon nem használtam alaplakkot, a többin pedig a Models Own - Blueberry Muffin árnyalatát tettem fel, ami egy pasztelles világoskék, így jól érvényesül rajta az Island In The Sun kékes alapszíne. Természetesen nem hagyhattam ki, hogy ne turbózzam fel egy kis csillámmal, ahol az Essence - Glorious Aquarius fedőlakkját vetettem be, teljes sikerrel. A végeredmény pedig egy csodaszép sellős manikűr lett. Ilyen hőségben kifejezetten üdítő látvány :)



16 megjegyzés:

  1. húú, valóban nagyon szép. mondjuk kicsit rablásnak tartom, amit a loreal művel, egy-két lakkja alig fed, nem is tart sokáig, mégis rengeteg pénzt elkérnek egy kis üvegcséért. de azért gyönyörű manikűr lett!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerintem sem megfelelő az ár-érték aránya, de néha azért el lehet csábulni :)

      Törlés
  2. Gyönyörű színe van :) Kár hogy a fedése ennyire pocsék. Amikor ezt írtad, rögtön eszembe jutott az egyik NYC lakkom, aminek még a színe is nagyon hasonlít ehhez, nos az is valami hasonlóan rosszul muzsikál, sőt ...

    http://nikkiifashion.blogspot.hu/2013/02/nyc-koromlakk-east-village.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, ez a NYC lakk is nagyon szép, de a drogériás gyöngyházfényű lakkok nem szoktak nagyon jól fedni sajna :/

      Törlés
  3. Nem szeretem a gyöngyházfényű, vagy az ahhoz hasonló lakkokat , de ez nagyon megtetszett. Egy olcsóbb árkategóriában lehet, hogy meg is venném :)
    Puszi :*

    VálaszTörlés
  4. Káprázatosan szép ez a szín, engem egy trópusi nyaralásra emlékeztet :) Imádom a gyöngyház fényű lakkokat, úgyhogy egy olcsóbb árkategóriában én is vennék magamnak hasonló színűt (pedig a körmeimen nem igazán szeretem a kéket, de ez meseszép).

    VálaszTörlés
  5. Nekem ez a L'Oreal lakk nem tetszik, alapból nem szeretem az ilyen finishű lakkokat, de egyre jobban meggyőződök róla, hogy ez az Essence topper kell nekem :) jól mutat együtt a két lakk, az tény! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép, kár, hogy kell alá egy fehér réteg.

    VálaszTörlés
  7. Kár érte, hogy kell alá egy réteg lakk, bár ez olyan szép, hogy még így is megéri szerintem :]

    VálaszTörlés
  8. De szép *-*

    Én szeretem a Loreal lakkokat, de leginkább 1+1 akcióban éri meg megvenni őket. (dm-ben szokott lenni)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dm-ben vettem, de akkor nem is volt ott ilyen kedvezmény :) Meg nem is azért vettem mert kellett, hanem hogy megünnepeljem magam :) De akinek tetszik, annak valóban érdemes kivárnia egy ilyen akciót!

      Törlés
  9. hű de szép. ezzel a fedőlakkal meg egyszerűen mesés. :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jól néz ki! Kár hogy ilyen macerás. Nekem csillám nélkül jobban tetszett, de így is szép. Elgondolkodtam hogy beszerzek én is egyet, de ismerem magam annyira, hogy nem lesz türelmem 3 rétegben felvinni.
    Amúgy tényleg sellős, én tegnap csináltam hableány körmöket, ha ráérsz lesd meg: http://puderpuffni.blogspot.hu/2013/08/kiralykek-es-turkiz-avagy-hableany.html

    VálaszTörlés
  11. tényleg olyan sellős, és sokkal jobb fedőlakkal szerintem ^^

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés