2014. június 15., vasárnap

Tökéletes szemöldök, másodpercek alatt az Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade-del


Abban az ominózus, elbaltázott szemöldökömről szóló posztban említettem egy terméket, amitől csodát vártam és csodát is kaptam. Az Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade teljes mértékben beváltotta nálam a hozzáfűződő reményeket, olyannyira, hogy már el sem tudom a magamat és az arcomat képzelni nélküle. Hogy mi is az a Dipbrow Pomade? Nos igazából egy zselés tus jellegű szemöldökszínező, amivel tökéletesen formázhatod, színezheted és kitöltheted a szemöldököd, ráadásul vízálló, és egy pillanatra sem mozdul el vagy kenődik el a szemöldökről.


Én két árnyalatot is beszereztem: az egyik a legvilágosabb, szőkéknek szánt Blonde, ami elsőre sárgás tónusúnak tűnik, de igazából igazi taupe, ami remekül passzol még az én egészen sötét szemöldökömhöz is, ráadásul be is színezi a szálakat, ezzel kicsit kivilágosítja. Ezt használom mindig először, remek alapot képez a Dark Brown-hoz, ami egy hideg tónusú csokoládébarna. A legjobb benne, hogy a színe építhető egészen a középbarnától a sötétig, így nem is rikít, ha a Blonde-dal keverem. Ezt az árnyalatot az üres részek kitöltésére használom és egy kis átmenet eldolgozására.



Ezeken kívül még 3 másik szín is kapható: az Auburn ami az eperszőke és vörös hajú lányokhoz passzol, a Chocolate, ami a Dark Brownhoz képest melegebb tónusú, így meleg árnyalatú illetve sötétbarna hajú lányokhoz illik a leginkább és az Ebony, ami a nagyon sötét, már fekete hajúaknak ajánlott. Az alábbi képen láthatjátok az élethű színmintákat is:


Több dolgot is imádok benne a már felsoroltakon kívül:
  • Rendkívül tartós! Ebben a rettentő forróságban még egy izzadós-rohanós-arctörölgetős napot is kibír anélkül, hogy megmoccanna. Persze ha nagyon megszadiznám, kapargatnám a szemöldököm, akkor lejönne, de ki csinál ilyet, most komolyan?
  • Egy kevéske már elég egy szemöldök kitöltésére, így valószínűleg lesz még pár évem mire ez a két darab teljesen el fog fogyni
  • Könnyű zselés anyaga van, így a felvitele is egy álom! Én egy durvább sörtéjű, tömött, ferde ecsettel oszlatom el, ami tökéletesen megfelel a szemöldököm típusának.
Életem legjobb beruházása ez a termék, mostanra már a mindennapjaim részét képezni. Először féltem tőle, hogy nem tudom rendesen kitölteni a szemöldököm vele, de mára ez is elmúlt, nagyon belejöttem, szupergyorsan elkészülök már vele. Igaz, a biztonság kedvéért először mindig előtöltögetem kicsit a kedvenc YSL szemöldökceruzámmal és utána formázom a Dipbrow-val, így biztos, ami biztos, nem ronthatom el. ITT láthattátok olyan sminkem is, aminél ezeket használtam.


A víz + dörzsi kombó ezt teszi vele. Kétfázisú lemosóval könnyen lemosható.
Nem mondom, hogy mindenkinek ajánlom, mert kell hozzá egy bizonyos fokú kézügyesség és gyakorlat, hogy vékonyan, szálazva és a megfelelően formázva készítsük el vele a szemöldökünket, de szerintem egy jó ecsettel és egy kis gyakorlással pikk-pakk meg lehet tanulni ennek a használatát.

És hogy hol kapható? 

Nos én voltam olyan kétségbeesett, hogy az első adandó lehetőségnél lecsaptam a Cultbeauty-n ezekre a darabokra, ott viszont £6.95 a szállítási költség. A rendelésem másnapján kaptam hírlevelet a Beautybayről, miszerint már ott is kapható a Dipbrow, és ugye aki nem tudná, Beautybayen ingyenes a szállítás... Fogtam is a fejem rendesen, de hát addigra már kár volt ezen agyalni, már úton volt hozzám a rendelésem. Szóval Beautybay - ingyenes szállítás - gyors és megbízható érkezés. Ez a legjobb és legolcsóbb lelőhely a Dipbrow és az összes többi Anastasia Beverly Hills termékre.


Ti mit gondoltok erről a termékről? Tetszik vagy sem?

7 megjegyzés:

  1. Szupi a poszt, az Anastasia meg jön neked egy pacsival, m csináltál nekik (még egy) vevőt ;D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe, hát ami jó, azt érdemes promózni ;D

      Törlés
  2. húúúúúúú, még sosem vágytam szemöldökformázó cuccra, de ezen most alaposan elfilóztam. mostanában lusta vagyok befesteni (ráadásul a vöröst meguntam, a natúr barna pillafestékes mókára meg még nehezebben szánom rá magam), szóval indokolt is lenne.
    a dark brown vagy a chocolate lenne az én színem, keresek még színmintákat hozzá és szerintem néhány hét kérdése és úgyis meggyőzöm magam, h ez kell nekem... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nem bánod meg, mert tényleg könnyű használni, plusz még tusként is működik, szóval igazi 2in1 darab!

      Törlés
  3. Már nagyon vártam ezt a tesztedet, régóta izgatja a fantáziám ez a termék, mert sajnos olyan szemöldökkel vagyok megáldva, amit mindennap újra kell rajzolnom, már évek óta! :( És a por állagú szemöldökre valók nem igazán váltak be, ezért maradtak a ceruzák, őket szoktam használni, majd ecsettel elsatírozom, hogy természetesebb legyen! Bár elég jól teljesítenek, ha lefixálom, de mindig van egy kis diszkomfort érzésem, ha rajtam van és félelem attól, hogy elkenődik. De erről az ABH zselés cuccról már nagyon sok jót hallottam külföldi bloggerektől, guruktól, de vártam, hogy hazai teszt is legyen róla, szóval nagyon szépen köszönöm! :)) Szerintem megfogom rendelni, nekem nagyon fontos a szép szemöldök, bár egyre többet gondolkodok a tetováláson.. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy hasznosnak találtad a posztot! :) Lehet elsőre szokatlan lesz ez a zselés dolog, de idővel rá fogsz állni és sokkal könnyebben tudod elkészíteni a szemöldököd, a tartóssága is meg fog győzni. Szóval hajrá, a szép szemöldök rengeteget számít egy nőnél!

      Törlés
  4. Én a permanent taupe Color Tattoo-t használom a szemöldökömre. Tartós, nem kenődik, és a színe is pont jó :)

    VálaszTörlés