FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2011. július 17., vasárnap

PinkCandyPop már a Facebookon is!


Forrás: Tumblr


Eljutottam arra a pontra, amikor már lényegesen egyszerűbb úgy megosztani a posztjaimat, hogy nem linkelgetem külön be a saját, személyes profiloldalamra, hanem csinálok egy oldalt, ahol mindezeket megtehetem és csak az látja, akit érdekel (ergo lájkolta az oldalt). Így a mai naptól fogva elindult a blogom Facebook oldala, hasonló funkciókkal, mint a már jól megszokott esetekben. Igazából ezzel a célom nem az, hogy minél több embert gyűjtsek össze, hanem hogy könnyebben tudjam megosztani a sminkeléssel kapcsolatos dolgaim, és ne a többi Facebook ismerősömet untassam a szenvedélyemmel :) Nem tudok többet ígérni, mint például hogy "hú lesz játék", meg aztán nem hiszem, hogy belekezdek különböző témák boncolgatásába, amire tűkön ülve várom majd a válaszokat, de azt sem tudom megígérni, hogy az idő múlásával nem lesznek-e mégis hasonló megnyilvánulásaim az oldalon. Egyelőre ez az egész blog egy jó szórakozás nekem, amit nem veszek félvállról, hiszen ha én szeretem az igényességet, a pontosságot, a rendszerességet más blogok részéről, (ugyanis elég kritikus vagyok ebből a szempontból) akkor a saját blogomat még százszor kritikusabban szemlélem, és dupla annyit foglalkozom vele. Ez így természetes. Na már nem is tudom, hogy mire akartam kilyukadni. :D