FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2011. július 29., péntek

Fotózás a Hotel Intercontinentalban

Fotó: Matthew Osborne

Bár ez a fotózás, már 1 hónappal ezelőtt volt, a képeket csak most sikerült megkapnom, ám kicsit sem bánkódom, mert csodás fotókat kaptam :) Na de először egy kis betekintés a kulisszák mögé. Tudni kell, hogy a sminkelést megelőző estén hajnalig táncoltunk a ZP-ben a Kesha koncertet követően, szóval egy kicsit ziláltan és fáradtan estem be a Hotel Intercontinentalba, ahol a fotós, Matthew Osborne szállt meg. Őszintén szólva nem tudom, és sajnos nem is kérdeztem rá, hogy milyen okból jött ide Magyarországra, gondolom nem csak a fotózás miatt, de ha nem lettem volna olyan kótyagos és félénk, biztos rákérdezek ilyenekre. Hát meg kell mondanom, még a közelében nem voltam háromcsillagos szállodának sem, nem hogy ötcsillagosnak, szóval nekem ez egy kicsit a személyes élményeim és tudástáram építésére is szolgált ez a munka, már ha annak lehet nevezni. Csodaszép ez az Intercontinental, elegáns, letisztult kinézete van. A hotelszoba kialakítása nagyon szerencsés volt, mert a hatalmas ablakok és a remek fényvisszaverődés által jó volt természetes fényben, kellően megvilágítva dolgozni. 

Fotó: Matthew Osborne

És persze ott volt a modell, Szecskó Rita , aki szerintem egy tündéri teremtés. :) Higgadtan, nyugodtan végigülte mind a sminkelést, mind a kontytűzést, ráadásul még én magam is csodálkoztam, hogy olyan természetesen, vidáman csevegett velünk, mintha már ezer éve ismerne minket. Egyáltalán nem volt nehéz vele dolgozni, az elképzelt smink is remekül állt rajta.

Fotó: Matthew Osborne

Matthew kérése egy füstös szemsmink volt, én viszont kicsit meg akartam vadítani a dolgot, és cicásra készítettem el Rita szemét. Belülre ezüstösen csillogó fehéret tettem, kívülre meg éjfeketét, a kettőt pedig szürkével satíroztam el. A külső fekete színre végül egy kis kékesen csillogó fekete szemhéjpúdert is raktam. A szempilláit kifestettem, szemöldökét ívesebbé varázsoltam, majd miután lealapoztam az arcát, rózsaszín pirosítóval halványan kontúroztam az arccsontját, szájára pedig bézs színű rúzst tettem. 

Fotó: Matthew Osborne

Mikor megláttam a képeket nagyon megörültem, mert gyönyörű lett az eredmény. Matthew csodálatosan megkomponálta az egészet, és kihozta Ritából a maximumot úgy gondolom :) A werk képek pedig egyszerűen fantasztikusak!!! (Bár én utálom ezeken visszanézni magam, szörnyen festek minden egyes werk képen, ahol épp sminkelek :P)

Fotó: Matthew Osborne

Fotó: Matthew Osborne

Fotó: Matthew Osborne

Fotó: Matthew Osborne

Annyira jó, hogy ahogy egyre jobban belemerülök a sminkelés rejtelmeibe a fotózásokon, úgy minden egyes kép, olyan büszkeséggel tölt el, szinte már gyermekemként kezelem őket, és nagy becsben tartom minden egyes darabot. :) Hát, legyen ez a végszó mára!