FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2011. július 23., szombat

Új családtag érkezett - MAC Kinda Sexy és Full Speed ajakrúzsok



Már a bloggervilág apraja-nagyja megremegett, mikor megtudta, hogy július 18-án fog megnyílni az új MAC üzlet a Westendben. Azóta már elmúlt 5 nap, viszont én úgy gondoltam, hogy a nyitás második napján elmegyek és megajándékozom magam egy rúzzsal, vagy épp azzal, amit meglátok és megszeretek. Igazából nagyon örülök, hogy végre a Westendben is megtalálható a kedvenc sminkmárkám üzlete, ugyanis ez a legközpontibb hely a városban és a legkönnyebben megközelíthetőbb. Sokszor már az is igazi erőfeszítést jelentett számomra, hogy elmenjek a Váci utcaiba, nem hogy elcaplatni az Alleeba vagy az Arénába kutakodni egy kicsit a kedvenceim között. Amúgy én sokkal nagyobbnak képzeltem a Westendeset, bár nem mondhatnám, hogy kicsi, itt azért bőven el lehet férni :) Az eladólány is rettentően kedves volt, bár a nyitás miatt még kicsit kuszán mentek a dolgok, de a megszokott kedvesség és kiszolgálási mód nem okozott csalódást. Végül 2 rúzzsal távoztam: az egyik egy matt nude rúzs, amelynek a neve Kinda Sexy, a másik a viszonylag új Sheen Supreme ajakrúzsok közül a Full Speed elnevezésű. Igazából nem volt konkrét elképzelésem, hogy mit szeretnék, impulzus vásárló vagyok, ami megtetszik helyben, azt rögtön megveszem.



A Kinda Sexy-t elsősorban a matt finishe miatt választottam ki, hatalmas sláger lesz a matt rúzs és körömlakk 2011 őszén. ;) Ez az árnyalat a swatchokon barnásnak tűnik, ugyanakkor van egy szép rózsaszínes beütése feltéve az ajkakra, hasonlít a Maybelline Colorsensation Pink Brown árnyalatára. Világos bőrűeknek a legjobb választás, ha nude árnyalatot keresnek, ugyanis ez a szín se nem túl sötét, se nem túl világos, pont eltalálja az arany középutat. Természetes a színe, ugyanakkor attól, hogy matt ad még egy kis pluszt. Krémes textúrájú, erősen fed, és elég tartós is. Teljesen szerelembe esetem, azt hiszem be fogok szerezni egy vörös matt árnyalatot is őszre, addig pedig biztosan gyakran fogom használni ezt a színt. :)

Balra: Full Speed / Jobbra: Kinda Sexy

Balra: Full Speed / Jobbra: Kinda Sexy


Már rengeteg jót hallottam a Sheen Supreme ajakrúzsokról, így kicsit automatikusan vetettem rá magam a színkínálatra. Nem igazán tudtam eldönteni melyiket szeretném, valami színeset akartam, de mégis kicsit másabbat, mint amilyen már van otthon. Végül az eladólány segítségével választottam ki a Full Speed-et, ami egy korallos rózsaszín árnyalat. A Sheen Supreme rúzsokról azt kell tudni, hogy vizesen fénylő rúzsok, amiknek hidratáló hatásuk is van, teljesen más csomagolásban kaphatóak, mint a többi MAC rúzsok, sokkal letisztultabb a formája, azt is mondhatnám rá, hogy elegánsabb megjelenésű. Őszintén szólva a formula nekem inkább szárítja a szám, mint hidratálná, mindenképpen azt ajánlom, hogy a felvitel előtt egy kis ajakbalzsamot rakjunk az ajkainra, hogy ne szárítsa annyira. Erőssége viszont, hogy iszonyat krémes és nagyon jól építhető. Akár a lehető leghalványabban is használhatjuk, de az intenzív szín elérése sem akadály számára. A Full Speed árnyalat egy igazi tavaszi-nyári vidám szín, nem bántam meg, hogy megvettem. Ráadásul  ősszel jön a Seasonally Supreme kollekció, a Sheen Supreme kistestvére, egyenesen Keletről, ami az ázsiai kultúrák színvilágát hozza el nekünk. Mindenképpen vibráló színekre számíthatunk, érdemes lesz októberben benézni a MAC üzletekbe.

Full Speed

Full Speed
Kinda Sexy

Kinda Sexy