FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2011. augusztus 25., csütörtök

Daily Make Up - Circus



Ahogy a neve is sugallja, a Sleek Circus palettától megihletődtem és kedvet kaptam egy kicsit merészebb smink elkészítésére. Bohókás, a cirkuszok világát idézőt akartam, de kicsit átment a dolog drag queen-esbe. Ha jobban belegondolok, a transzvesztita showk szereplői is nagyon hasonlítanak a cirkuszok fellépőihez. Minél drámaibb, minél szemkápráztatóbb, minél meghökkentőbb egy színpadi megjelenés, annál jobb és ez mindkettőre igaz.



A szememen akartam a drámaibb hatást, ezért a szemöldököm korrektorral átfestettem, hogy halványabb legyen (amúgy lehetetlen eltüntetni, olyan sötét színe van :/ ), és az arcomat természetes színét világosabb korrektorral fedtem el. Aztán úgy gondoltam, hogy az ajkak is megérdemelnek egy "kis" színt, ezért egy élénk pink rúzst kentem rá, majd körvonalaztam a korrektorral, hogy élesebbek legyenek a vonalak. Az arcomra pedig a lehető legvirítóbb magenta pirosítót tettem, szigorúan csak is az almácskákra. (Nehéz elhinni, de tegnap strandon voltam és mindenem leégett kivéve az arcom, ezért pluszba még a korrektor is kiemeli a színkülönbséget a karom és e között :D )





Arc:
  • Catrice Allround Concealer korrektor
  • MAC MSFN púder (Light)
  • Sleek Santorini pirosító
Szem:
  • Sleek Circus paletta (napsárga, chartreuse, fukszia, lila, fekete, hófehér színeket használtam)
  • Avon Supershock gél szemhéjtus (Khaki Shimmer)
  • MaxFactor False Lash Effect szempillaspirál
  • No name, ebayes műszempilla
  • Artdeco szemhéjbázis
Ajkak:
  • Barry M 62 -Vibrant Pink ajakrúzs