FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2011. december 28., szerda

Egy csipet napfény - Heti inspirációs lista 1.

Azt imádom az Internetben, hogy nem csak kapcsolatokat tudunk építeni, fenntartani, hanem a világ minden tájáról tudunk információkhoz jutni, különlegességekre lelni, érdekességeket találni. Én ezért tartom a Tumblr-t egy tök jó dolognak, mert annyi képet, montázst, gifet lehet találni, hogy az ember nem győzi kapkodni a fejét a sok csodás dolog láttán. És természetesen ott az örök YouTube, ahol "beauty guru"-k ezrei tanítanak minket különböző sminktrükkökre és mutatják be a legújabb sminkkülönlegességeket. Sőt, a szépség vlogok után nekem a második nagy kedvenceim a sketchek, paródiák, a YT humoristák alkotásai, amik mindig megnevettetnek. Úgy gondoltam eljött az idő, hogy a blogomon is közzétegyem azokat a videókat/képeket, amik inspirálnak vagy valamilyen oknál fogva nagyon tetszenek :) Ez egy kis személyes lista/album lesz az én ízlésemről, jelenlegi kedvencekről legyen az fotó, videó vagy akármi. Az itt megjelenő képek a Tumblr oldalamon is megtalálhatóak. (Mellesleg a blogomat a Tumblr oldalamról neveztem el, ő az első szülött ;D )

1. Überszép natúr smink AndreasChoice-tól



2. Csillogó rózsaszín, "hópehely" szempillákkal



3. Csak hogy a rózsaszínnél maradjunk...



4. Marie Antoinette reinkarnációja... ha van ilyen nőknél, hogy nőideál,  hát Marie Antoinette számomra az!



5. Levendula színű loknik... sajnos fel  kéne már nőni és nem álmodozni ilyen hajról!


6. Jeremy Scott Lolitákat álmodott a kifutókra



7. Valahogy mindig el tudok alélni a tüll/csillám  kombinációjától



8. Titkos vágyam egy ilyen tetoválás ... ;)


9. Muszáj kommentálnom? :)



10. IMÁDOM PUSHEENT!!



+1. A Smosh fiúktól oda-vissza vagyok!! Iszonyat tehetségesek!!