FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2011. december 23., péntek

Variációk egy témára - Háromféle Karácsonyi smink egy estére



Gondolom nem én vagyok az egyetlen, akinek Karácsonykor rengeteg ötlete van arra, hogy mit vegyen fel és hogyan sminkelje magát. Úgy gondoltam ötletes volna, ha egy sminkvariáció helyett, inkább három, különböző jellegű sminket mutatnék nektek a Nagy Alkalomra :) Hiszen van aki olyan sminket keres, amivel a szemét tudja hangsúlyozni, valaki inkább az élénk rúzsokat részesítené előnyben, de olyan is van, aki kicsit ki akar mozdulni a megszokott keretek közül és valami, az átlagostól elütő, egyszerű, de nagyszerű sminkkel szeretné bontani az ajándékokat.

Mostanában nem voltam túl aktív, és valószínűleg január végéig nem is leszek :/ Sajnos ez a vizsgaidőszak velejárója. Mindenesetre készülőben van pár poszt az ínséges időkre, hogy ne hagyjak senkit se cserben :)

1.) Klasszikus arany-zöld karácsonyi smink a szemek hangsúlyozására



A koncepcióm itt az volt, hogy a karácsonyi színek használatával, egy szép hangsúlyos, de nem rikító szemsminket készítsek, lágy, aranyos-rózsaszínes ajkakkal és rózsaszín orcával. A választott színeim a szemekre pedig természetesen az arany és a zöld voltak, egy kis aranyló lilával megfűszerezve. Kétféle arany színt használtam: az egyik az Avon 24k Gleam of Gold elnevezésű palettájának aranya került a szemzugba, a szem többi részére pedig a Sleek Storm paletta sötétebb aranya került a szem többi részére.


Ezután a Storm palettából kiválasztottam a csillámos fenyőzöld színt és elsatíroztam a külső V-be,és végig a szemhéjráncon. A szemöldököm alatti részre a Gleam of Gold paletta aranyló rózsaszínje került, az alsó szempillasorba pedig ugyanebben a palettában található arannyal kevert lilát tettem. A felső szempillasort kihúztam az Avon Emerald Green elnevezésű glimmerstickjével, végül kihúztam a szemöldököm és kispiráloztam a szempillám.



 Az arcomra Skin79 Super Plus BB krémet tettem fel, lepúdereztem, majd egy halványrózsaszín pirosítóstiftet és egy hasonló színű pirosítót dolgoztam el az arcomon. Az ajkamra NYX Doll rúzs került egészen halványan, majd Lime Crime Golden Ticket nevű Carousel Gloss került vékonyan az ajkamra, és egy kis arany szemhéjpúdert is paskoltam az ajkaim közepére.






2.) Vörösen izzó ajkak klasszikus cicaszemekkel a rúzsok szerelmeseinek




Ez egy nagyon kis egyszerű, de látványos smink, ahol inkább az ajkak kerülnek előtérbe. A szemeimre a Too Faced Eyeshadow Insurance-t kentem el, majd a Sleek Oh So Special paletta Gateau nevű rózsaszín-arany szemhéjpúderét az ujjbegyemmel eloszlattam a szemhéjam egészén finoman, a széleken az ujjaimmal elsatíroztam az éles kontúrokat. Hogy még érdekesebb legyen az összkép, a Glamour Doll Eyes Love Affair nevű rózsaszín fényű púderszínű pigmentjét szintén az ujjbegyeimmel, a mozgó szemhéjon oszlattam el. Ezután fekete tussal kihúztam a szemem, az arcomra pedig az Oh So Special paletta élénk rózsaszínjét (Ribbon) használtam pirosítóként.



Az ajkaim végezetül egy igazi vörös rúzzsal kereteztem (Avon Színmegújító Ajakrúzs - Red 2000) végül a Candy Apple nevű Carousel Gloss-t vittem fel vékonyan, ami gyönyörű rubint színű csillámokkal dobta fel a rúzst. Őszintén szólva, a három variáció közül ez tetszik a legjobban. Imádom, hogy a szemhéjpúderek színjátszó színekben tündökölnek, és hogy az ajkak ennyire merészek, mégis az összkép nagyon szolid hatást kelt. Persze akinek ez túl sok, az egy zsebkendővel itassa fel a vörös rúzst, hogy matt textúrát kapjon, vagy egy halvány rózsaszín rúzst használjon, hogy így még szolidabbá tegye a sminket.


3.) Indigókék színű szemhéjtus, rózsaszínen és lilán fénylő ajkakkal a merészebbeknek



Természetesen gondoltam azokra is, akik a jól megszokott színeket elkerülve valami egyszerű, de mégis érdekesebb, extrémebb sminket szeretnének Karácsonyra. Először szemhéj alappal lealapoztam a szemem, majd egy testszínű szemhéjpúdert vittem fel a szemem egészére. A szemhéjtust itt saját magam "kreáltam", de természetesen, ha van indigókék/sötét kék/lila szemhéjtusotok, az is tökéletesen megfelel a célra, ha csillámos az még jobb! 


Tehát a MAC fix+-szal és a Glamour Doll Eyes Tattooed színével, egy indigókék színű pigmenttel kombinálva, egy ferde végű ecsettel kontúroztam a szemem és még amíg nedves volt a szín, a Glamour Doll Eyes Rave nevű lila csillámját nyomkodtam bele az indigókék tusba és vittem fel az alsó szempillasor tövébe, egészen csak a szemem feléig húzva! Az ajkamat egy szürkés lilás rúzzsal kentem ki (Lime Crime Chinchilla), egy zsebkendővel felitattam a felesleget, majd a GDE Pinky Swear pigmentjét ütögettem rá az ajkaimra. Így kaptam meg végezetül ezt a kicsit különcebb összeállítást.