2013. május 18., szombat

SMINK - Miss Pop



Mikor ma megláttam a promo videóját a L'Oréal Paris legújabb kollekciójáról, a Miss Pop-ról, azonnal szerelmes lettem. Egyrészt, mert Palvin Barbi benne a főszereplő, és az arca engem minden egyes alkalommal lenyűgöz, másrészt azért mert a videóban a 60-as évek sminktrendjei térnek vissza élénk, vidám színekkel párosítva. Mivel még sosem próbáltam kimondottan ennek a korszaknak a trendjét kipróbálni smink formájában, így most eléggé inspirált voltam ahhoz, hogy elkészítsem Barbi videóban viselt sminkjét.





Ezeken a képeken háromféle smink közül is szemezgethettem, de én mégis az utolsót választottam, amit ötvöztem picit az első képen látottakkal  Alapszínnek a türkizkéket választottam, amit majdnem a halántékomig satíroztam ki. Ezután jött a szemhéjtus, amivel nagyon precízen körbekereteztem a szemem, a vége pedig egy íves vonalban végződött. A vízvonalat fehérrel húztam ki, majd ezután jöhettek a brutális szempillák alulra és felülre. Mivel a szem már így is hangsúlyos volt, ezért az ajkamra lágy, rózsaszín rúzst használtam, erre pedig barackos szájfényt tettem.





Sokszor annyira elcsodálkozom azon, hogy mekkora ereje van a sminknek. Enélkül az arcom teljesen jellegtelen és élettelen, de például egy ilyen nagyon erős szemsminktől nem csak a külsőm, de közérzetem is 180°-os fordulatot vesz. A fekete tusvonal és a fehér szemceruza, plusz a hatalmas műszempillák óriásivá varázsolták a szemem, erre már csak hab volt a tortán a vidám türkiz árnyalat, amitől újra cserfes 17 évesnek éreztem magam :) Önbizalom növelés és egy kis szórakozás céljából kifejezetten ajánlom mindenkinek ennek elkészítését!



Arc:
  • MaxFactor CC krém - 40 Fair
  • Artdeco Fixáló púder
  • Sleek Face Form Palette - Light
  • Sleek Blush By 3 - Lace
Szem:
  • Artdeco Pure Minerals szemhéjbázis
  • NYX Jumbo Eye Pencil - Milk
  • Maybelline Color Tattoo - Turquoise Forever
  • Sleek Circus paletta türkizkék árnyalata
  • Catrice Gel Liner szemhéjtus
Ajkak:
  • Catrice Lip Liner kontúrceruza - 030 Lost in the Rosewood
  • MAC ajakrúzs - Creme Cup
  • Maybelline ColorSensational szájfény - Coral Blush


19 megjegyzés:

  1. Eszméletlen jó lett! Annyira jól állnak Neked ezek az extrémebb sminkek, főleg a műszempilla! :)

    VálaszTörlés
  2. Annyiiiira jól áll, szuper lett, olyan szép vagy! Nekem is tetszik ez a Miss Pop kollekció, a napokban én is ezen agyaltam, hogy el kéne készíteni valamelyik sminket, na majd meglátom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, olyan édes vagy <3 Jajj, te is csináld meg, annyira kíváncsi lennék rá :)

      Törlés
  3. Nyáúúú, de dög lettél :))
    A négyes kép, első két képe olyan cukiii :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) Hát igyekeztem vidámabb képekkel feldobni a posztot, ezek szerint sikerült :)

      Törlés
  4. Hű, nagyon szép ^^ Nagyon ügyes vagy

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon brutálisan dögös lett! *.*

    VálaszTörlés
  6. Aztaq...ez valami állati lett, nagyon ügyes vagy és eszméletlen jól is áll! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  7. Tegnap láttam a videót, nekem nem tetszett már elsőre sem, Barbi is furán néz ki ezekkel a sminkekkel, nekem nagyon UFO-s. Viszont a te verziód tetszik, jópofa. :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett, és tényleg annyira jól áll Neked :)

    VálaszTörlés
  9. Ez a smink annyira illik hozzád, nagyon jó lett!! :)
    Megkérhetnélek egyébként szépen arra, hogy csinálj a Sleek Blush by 3 palettájáról egy bejegyzést? Biztosan sokan érdekesnek találnák, mert így a netes képek alapján nagyon szépnek tűnik.:) Köszönöm előre is, hogyha szánsz rá időt! :)

    Lilla

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lilla!

      Köszönöm szépen :) Ez nagyon jó ötlet, nem is gondoltam volna, hogy érdekes lehet másoknak a Blush by 3 paletta! Köszönöm az ötletet, szerintem akkor ma meg is csinálom :)

      Törlés
  10. Eszméletlen jó lett!:)

    VálaszTörlés
  11. szerintem Te szebb vagy mint Barbi :) most ez őszintén mondom. :) a smink tökéletes lett mint mindig.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy, köszönöm :))

      Törlés