2013. június 2., vasárnap

SMINK - A Nagy Gatsby




Már a beharangozás óta izgatottan vártam a Baz Luhrmann által rendezett,  F. Scott Fitzgerald könyvén alapuló "A Nagy Gatsby" című filmet. A trailer önmaga is lenyűgöző volt, és bár a film sztorija mégsem nyűgözött le annyira mint vártam, a látványvilága rendkívüli volt. Ezért nem is volt kérdéses, hogy készítek egy, a film által inspirált sminket, amely a "roaring twenties" féktelenségét és vadságát igyekszik visszaadni. Nem akartam csak sötét színeket használni, ezért csempésztem a szemsminkbe egy kis rózsaszínt és zöldet, az ajkamra pedig (bár nem adják vissza a képek) bordó rúzs került, megspékelve egy kis lilás átmenettel. Így készült el végül a 21. századi flapper look. :)

Ez egy kicsit finomabb, visszafogottabb verziója a 2 évvel ezelőtti Clara Bow sminkemnek, amely szintén a 20-as évek stílusában készült. Azóta szerencsére jelentősen javult a szemöldökeltüntetési technikám, amit itt tudtam a legjobban kamatoztatni. A smink összességében nem olyan lett, mint amit szerettem volna, de ez csak annyit jelent, hogy még többet kell gyakorolnom bizonyos történelmi sminkek megalkotásához. :)


Igen, a szempilla széle nem akart megragadni az istenért se :D

Arc:

Szem:
  • Sleek Storm paletta - barna és fekete a mélyítővonalra, sötétzöld a külső V-be
  • Glamour Doll Eyes pigmentek - Dirty Jeans, Love Affair
  • Catrice gél tus
  • Essence Frame2Frame műszempilla
Ajkak:
  • MaxFactor kontúrceruza - Raspberry
  • Chanel Rouge Allure - Precious
  • MAC Lipstick - Rebel
  • Chanel Rouge Allure - Hysteria




11 megjegyzés:

  1. Én meg a Te sminked vártam már nagyon! :) GYÖNYÖRŰ!

    Én a héten nézem meg, aztán lehet én is hagyom magam megihletni egy smink erejéig. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Olyan nem létezik, hogy ez a film egy beauty bloggert ne ihletne meg, szóval hajrá, én is várom a Te verziód :)

      Törlés
  2. Jaj, erre a filmre nagyon kíváncsi vagyok! Én főleg a kosztümökről hallottam jókat, maga Miuccia Prada tervezte az elképesztő ruhákat, de mostmár a sminkeket is figyelni fogom... :)

    Ez a "szemöldökeltüntetési technika" mi? Nagyon misztikusan hangzik... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a ruhák is gyönyörűek, de a sminkek is nagyon jóra sikerültek :)

      A szemöldök eltüntetési technikában pedig nincs semmi misztikusság. Technika alatt itt magát a műveletet értem: sokkal precízebb lett és jobb a végeredmény, mint 2 évvel ezelőtt. Csak nekem ez elég nehéz volt, mert vastag szálú és sötét szemöldököm van, amit nem lehet simán alapozóval/korrektorral elfedni. Ezt a módszert használom hozzá egyébként: https://www.youtube.com/watch?v=L-DgezT3-Uk

      Szóval aki szeret kísérletezgetni, annak ez nagyon hasznos lehet :)

      Törlés
    2. Woww. Megnéztem a videót, elég furcsa, hogy egy ázsiai hapsi mutatja be :) De amúgy tényleg ötletesnek tűnik ez a ragasztós megoldás. Bár kérdéses, hogy én bemerném-e kenni ragasztóval a szemöldököm... :)

      Törlés
    3. Az lényegtelen, hogy ki mutatja be, ha tök jó amit bemutat :D Ezek a ragasztók gyerekbarátak, szóval nem okoznak semmi gondot, és könnyen lemoshatóak, nem tépi ki a fél szemöldököd, ettől nem kell félni :) Látod én is így csinálom, és semmi bajom nincs tőle! És persze 10-ből 10 transzvesztita és sminkes ezt ajánlja ;)

      Törlés
  3. Mindig nagyon jok az inspiracios sminkjeid, ahogy ez is! Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  4. Azt hiszem, van a szemöldökeltüntetésre még egy viaszos technika is (bőrbarát viasszal befedni a szemöldököt, rá alapozó), bár azt nem tudom, hogy hogyan jön le. Ezt próbáltad már?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem próbáltam, de ismerem a módszert és az ezsközt, ugyanazon az elven működik, mint a ragasztó,de dupla annyiba kerül. Hogyha ugyanaz az eredmény vele, akkor szerintem értelmetlen csak azért beszerezni egy ilyet, csak mert professzionális termék :)

      Törlés