FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2013. június 21., péntek

Élménybeszámoló a Veet Cipőmánia rendezvényről



Bár kicsit megkésve írom ezt a beszámolót, azért mégis úgy gondolom érdemes írnom róla, mert rettenetesen jól éreztem magam ezen az eseményen. Június elején a Veet Cipőmánia elnevezésű rendezvény meghívottja voltam, ahol minden a lábápolás és a cipők köré összpontosult. És ha már cipők, akkor nem is volt kétséges, hogy Vágó Réka biztosítja számunkra az esemény kreatív vonalát. Ugyanis Réka segítségével belekóstolhattunk egy kicsit a cipőkészítés rejtelmeibe, pontosabban a cipő díszítésbe. A helyszínen mindenki kapott egy, a lábméretének megfelelő szandált (amit a Cin Cin Amicában lehet kapni kb. 2000 Ft-ért, szóval nem egy designer darab, de legalább jól néz ki és kényelmes:)), ezt pedig kedvünkre díszíthettük kövekkel, szalagokkal, virágokkal, szegecsekkel. 






Ám a nagy kreatívkodás előtt kicsivel többet is megtudhattunk az esemény apropójáról. A tavaly bevezetésre került Veet Easy Waxhoz, amiről korábban olvashattatok nálam, idén egy új patron változat is bevezetésre került. A hidratáló mandulaolajat tartalmazó, lótuszvirág illatú, lábra és karra alkalmazható gyantapatron kifejezetten az érzékeny bőrűek számára lett kifejlesztve, így most már nekik sem kell lemondaniuk a selymesen puha lábikókról. Az utántöltő ajánlott fogyasztói ára 2299 Ft, ami minden nagyobb  szupermarketben, hipermarketben és drogériahálózatban megtalálható az Easy Wax készülékkel (5499 Ft) illetve a láb&kar + bikini duopackkal (2299 Ft) egyetemben.

Az esemény másik fénypontja viszont a Veet együttműködése Vágó Rékával, akivel egy közös játékra is invitálják a  cipőmániásokat. A Veet Hungary Facebook oldalán lévő Cipőmánia alkalmazásban mindenki megtervezheti a saját rekavago cipőjét július 12-ig, és egy szerencsésnek Réka el is fogja készíteni a megtervezett álomlábbelit! Szerintem vicces kis alkalmazás ez, én már terveztem egy cipőt rajta keresztül, és bár nem a nyerésre hajtok, azért jól elszórakoztam vele. 

Saját kép
Saját kép


A képeket a Well PR ügynökség biztosította

Az esemény legizgalmasabb pontja ugyebár a szandál díszítés volt, de én ebből valahogy kimaradtam. Mire odajutottunk az asztalokhoz már totálisan le voltak fosztva a díszítőelemek, amit nem is bántam, mert rájöttem, hogy nekem így tetszik ez a szandál, ahogy van. Szóval ehelyett inkább megismerkedtem élőben is pár bloggerrel, akikkel eddig csak az online felületeken beszéltem. Azért ez nekem egy elég nagy lépés volt, mivel  az ilyen szituációkban én inkább visszahúzódó és csendes vagyok, nem egy "life of the party". Így álltam le csevegni többek között Ronival, akinek a személyében egy tündéri, barátságos, vidám lányt ismertem meg, Andival ketten pedig nem csak a blogjukon, de az életben is egy remek, iszonyatosan vicces párost alkotnak. :)

Tehát nekem igazán egy nagy élmény volt ez a rendezvény, nagyon köszönöm a meghívást :)