2013. július 2., kedd

LAKKTESZT - Flormar Matte M01



Mikor megláttam ezt a képet az Internet sűrűjében, nem tudtam legyőzni azt a kényelmetlen érzést, hogy mennyire gyönyörű ez a matt fehér Flormar lakk. Így az első adandó alkalommal betámadtam a Flormar pultot a Westendben, és megvettem.

Ahogy a nevében is benne áll, egy krémes, fehér lakkról van szó, ami mattra szárad. Sajnos volt egy kis problémám a felkenésével, 3 réteg kellett hozzá, hogy egyenletesen el tudjam oszlatni és ne legyen csíkos, meg aztán sajnos 2-3 nap után már kezdett picit kifényesedni. Természetesen ez egy igen kényes árnyalat, nem  is marad olyan hófehér, mint az első lakkozáskor. Erről többnyire a matt finish tehet, mivel jobban meglátszódik így rajta mindenféle oda nem illő szín (rúzs, farmer, piros gyümölcs stb.), mint egy fedőlakkal megtoldott verzióban. Viszont nagyon szép, nekem tetszik a maga egyszerűségével. 

A Matte vonalban több szín is megtalálható, mint például ez a neon rózsaszín, amit Edina is bemutatott a blogján.



8 megjegyzés:

  1. Milyen elegáns ez a matt fehér, nem is gondoltam volna, hogy ilyen szép!

    VálaszTörlés
  2. nem tudom, nekem ettől olyan hibajavítós érzésem támadt... a catrice Snow motion lakkját használom, az picit fényesebb, de alapvetően nem bírom a fehér körmöket. valahogy olyan mint a fehér száj, vagy a gyöngyházfényű labellók... a hideg kiráz tőle :(

    VálaszTörlés
  3. szép, letisztult, és elegáns :)
    ha szépen van kilakkozva, akkor nagy hatást lehet vele elérni, és te nagyon szépen lakkozol :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) igen, ennél is nagyon fontos a precíz lakkozás :)

      Törlés
  4. Én nagyon szeretem a fehér lakkot, nekem az essie Blanc azaz fehérje van meg, és nagyon sokat használom, gyakran más lakkok alá is. Múltkor láttam egy tippet Michelle Phan oldalán, a matt lakkok trükkjéről készített videót és most nagyon kedvet kaptam hozzá. Ő azt mondja, annyi a trükk, hogy mielőtt megszáradna a lakkréteg, tedd a kezed óvatosan forró víz fölé (tehát, hogy forrjon a víz közben a tűzhelyen) és hogy a gőz mattítja a lakkot. Ha rákensz még egy réteget, akár színes akár színtelen lakkból ott "visszaváltozik", ezzel még díszíteni is lehet. Szóval én ezt majd ki fogom próbálni, kíváncsi vagyok bejön-e. :) Ha gondolod, nézz utána a videónak YouTube-on.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, igen, láttam már azt a videót, de én biztos nem próbálnám ki, többek között azért, mert ezerszer gyorsabban megoldom, egy Flormar/Essence mattosító lakkal, mint a vízforralással :)

      Törlés
  5. Épp ez van ma a körmeimen. :D Magában is nagyon tetszik, de pont most agyalok, hogyan díszítsem....mielőtt még összekoszolódna. :S :)

    VálaszTörlés