2013. július 8., hétfő

NYC Sweet Splash Ajakfénystift - Mango Punch & Revived Berry



NYC nyári újdonságai között a Sweet Splash, limitált kiadású ajakfénystiftjeit is megtalálhatjuk a drogériák polcain. Nagyon népszerű mostanában ez a fajta csomagolás, így nem csoda, hogy a low-end márkák is előrukkolnak hasonlóval.

A kollekció 3 színből áll: egy pinkből, egy barackból és egy bogyó színűből. A leírás szerint "a színek halványak, szinte áttetszőek és csodálatos fényt adnak", ugyanakkor nem ragadnak, kellemes édes illatuk van és puhává, teltté teszik az ajkakat. Én a három közül kettőt teszteltem, a barackos Mango Punch és a bogyó színű Revived Berry árnyalatokat.


A csomagolásról nem zengenék ódákat. Könnyű, olcsó műanyag, a termék egyszerűen ki- és visszatekerhető. Az ajakbalzsam nagyon finom gyümölcsös illatú, kellemes érzés az ajkakon, valóban ad egy enyhe fényt és meglepően jól hidratál is. Nagyon nagy pozitívuma, hogy a bogyó színű nem folyik el, nem mászik el sehova, így nem kell attól tartani, hogy pár óra múlva egy vörös paca marad a szépen kikent ajkunk helyén. A tartóssága is meggyőző, evés-ivás nélkül is jól megmarad, természetesen evés után azonnal el is tűnik. A problémám egyedül az, hogy mivel ennyire lágy anyagú, nagyon gyorsan fogy, ráadásul a tokjában igen instabil, egy óvatlan mozdulat és eltörik, ezért vigyázni kell vele, nem jó, ha össze-vissza csavargatják.






Összességében nem rossz termék, de egyáltalán nem egy must-have darab. Aki nem akar több ezret kiadni egy Chubby Stickért, annak ez egy jó alternatíva lehet a legolcsóbb kategóriából, kár, hogy csak 3 szín közül lehet választani.

A termékeket a Coty Hungary bocsátotta tesztelésre, de ez a véleményemen nem változtat!

8 megjegyzés:

  1. Ez a 3 szín valóban nagyon csekély, de hogy a kettőnek amit megvettél ilyen gyönyörű színe van, az annál inkább biztató! A Revived Berry nem az én színem, bár a te szádon nagyon jól mutat. A Mango Punch pedig belepte magát a szívembe. Elég valószínű, hogy adok neki egy esélyt!:)

    VálaszTörlés
  2. Hm, a Revived Berry kifejezetten tetszik. Többször szemezgettem már vele, de eddig hezitáltam, viszont most hajlok afelé, hogy beszerzek egyet :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem bevezetőnek jött a 3 szín, reméljük lesz több is.

    VálaszTörlés
  4. Féltem attól, hogy a Mango Punchból nem sok látszana az ajkaimon, és most hogy így látom rajtad, valóban, szinte alig van színe. Én csak a Revived Berryvel rendelkezem, az sem túl kihívó, de így nyárra tökéletes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban nem egy erőteljes szín, de épp hogy egy picike színt ad az ajkaknak, szóval ha ennél többet szeretnél, akkor nem érdemes megvenni :)

      Törlés
  5. nekem a pink kéne, szerinted beruházzak rá? :)

    www.lookzfashion.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az attól függ, hogy Te mit szeretnél. Ha szereted, hogy csak egy kis enyhe színezetet ad az ajkadnak, akkor miért is ne? Kb. 1200 Ft-ba kerül, annyira nem vészes és a drágább rúzsceruzákhoz képest még egész jó árban van, minősége is rendben van. Viszont szerintem nem egy nagy dobás, szóval nem hagysz ki semmit sem az életedből, ha nem veszed meg. A döntés a Tied :)

      Törlés