FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2013. december 12., csütörtök

BeYu Crystal Lip Gloss - 13 Light Shimmer



Szájfényről ritkán szoktam a blogon írni, többek között azért, mert nem vagyok az a szájfényes típus. Sokkal szívesebben nyúlok a rúzsok felé, amik tartósabbak, élénkebbek, látványosabbak, mint a szájfények. Ugyanakkor bennük is van valami báj, és néha van 1-2 darab, ami igazán el tud csábítani. Mikor megkaptam ezt a BeYu darabot vegyes érzéseket hagyott bennem a tesztelése közben, de annyira nem csábított el, mint vártam, annak ellenére, hogy a megjelenése igazán szemkápráztató.




A csomagolása igen érdekes, lényegében a tubusból ki kell nyomni a szájfényt, ami egy ferdén vágott, műanyag applikátoron keresztül folyik ki. Nem igazán tartom egy kényelmes és praktikus megoldásnak, és azt is jobb szeretem, ha a tubus vékonyabb, így könnyebben nyomhatóbb. Bár ez a tubus elég masszív, de megnehezíti a felvitelt, ennek ellenére maga a design tetszik. A 13-as Light Shimmer árnyalat egy zöld és rózsaszín csillámokkal megspékelt darab, ami sajnos a tubusban gyönyörű, de élesben már semmi nem marad a ragyogásából, csak egy sima, hétköznapi, átlátszó szájfény, az ajkakat kicsit összedörzsölve pedig enyhén érezhetőek benne a mikroglitterek. Ugyanakkor nekem tetszik az állaga, hiszen se nem ragacsos, se nem túl folyós, pont az az arany középút, amit egy szájfényben szeretek. Könnyű érzés az ajkakon, nem igazán hidratál, de érzetre nagyon emlékeztet az ajakbalzsamok állagára. Enyhe barackos illata van, de szerencsére ezt felkenve már nem lehet érezni.




Összességében ez egy nem rossz darab, elhasználgatható és a funkcióját maradéktalanul és egész jól betölti, de ennyi és nem több. Ez egy sima, decens szájfény, nem is szabad többet várni tőle. Pontos árát nem tudom, de biztos 2000-3000 Ft körül mozog, így azt mondanám, hogy egy kihagyható darab és olcsóbban is lehet találni ehhez hasonló minőséget.