FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2014. január 4., szombat

A-England - Sleeping Palace

A-England - Sleeping Palace
Az A-England lakkok itthoni elérhetőségétől kezdve egyre szép számban gyűlnek, csak gyűlnek nálam a márka gyönyörű darabjai. Ezek többségét ajándékba kaptam a barátomtól, és mindegyikbe szerelmes vagyok. Már mutattam nektek a lila Avalon-t, a rubint fényben izzó Percival-t és a vörös csillámokkal megspékelt mélyfekete Jane Eyre-t. A következő darab amit meg szeretnék mutatni szintén ajándék, méghozzá karácsonyi és az állandó kollekció egy régebbi darabja a Burne-Jones Dream kollekció egyik darabja (kicsit benéztem :D), a Sleeping Palace.

A-England - Sleeping Palace
Nagyon érdekes ez a lakk, ugyanis elsőre sötétlilának tűnik, de felkenve és különböző fényviszonyok mellett a barna és a lila keverékeként, néhol pedig sötétszürkének is látszódik. Természetesen az enyhe holografikus hatás még rádob egy lapáttal minderre a gyönyörűségre, egyszerűen képtelen voltam levenni a szemem a lakkról. Ugyanakkor negatívumként tudom megemlíteni azt, hogy nálam, akinél a lakkok csak elkopnak 1 hét után, de nem pattogzanak le, itt már a 4. napnál kisebb lepattogzást észleltem a körmeim végénél, 1 hetet követően meg már a mutatóujjamon egy jókora darab vált  le a felkent körömlakkból. Ezt tudom egyedüli negatívumként felhozni, mert másra valóban nem lehet panasz.

Már egy rétegben úgy fed, mint az álom, gyorsan is megszárad és valami fantasztikusan néz ki. Lakkról még ennyi képet szerintem nem tettem fel, úgy hogy most szinte minden megvilágításban láthatjátok, hogyan is működik a mindennapokban ez a fantasztikus darab.

Természetes fényben
Vakuval
Erős napsütésben