2014. január 28., kedd

OPI x Gwen Stefani - Push and Shove



Emlékszem, mikor először kijött a Minx az ezüst és arany színű, tükörsima körömfóliával, a szavam is elállt, annyira jól nézett ki a körmökön. Nos, az OPI ezt a pár éve induló fólia/metál/tükör effektet próbálja meglovagolni az OPI x Gwen Stefani kollekció különleges darabjával, a Push and Shove lakkal.

A Push and Shove volt a titkos tagja a tavaszi Gwen Stefani ihlette kollekciónak, méghozzá nem is véletlenül. A lakk különlegessége, hogy tükörfényű, ezüstös-metálos-krómos hatás érhető el vele, ehhez pedig egy spéci alaplakk is jár. Több blogon is olvastam, hogy nem véletlen, hogy ezt az alaplakkot kell használni hozzá, hiszen más alaplakkokon nagyon csúnyán összegyűrődik. Ezért én nem is kísérleteztem ezzel, már előre tudom, hogy kudarcba fog fulladni ez a próbálkozásom (de aztán lehet adok ennek egy esélyt, ki tudja), ezért azonnal az Lay Down That Base alaplakkhoz nyúltam, mikor először kipróbáltam. 

Viszont hadd ne feledkezzek meg arról, hogy ez a kis ajándék mindössze 3,75 ml-es, ergo nagyon picike, szóval a gyakori használata a fedő + alaplakknak eléggé megcsappantja ezt a kevéske mennyiséget, külön pedig nem kapható... de ez sem véletlen. Maga a Push and Shove leírásában feketén-fehéren ott van: "[It] is intended for One Night Only wear." Tehát kifejezetten egy egyéjszakás "kalandról" van csak szó.





Sajnos ez a lakk egy rémálom: a felvitele során illik két nagyon - értsd NAGYON - vékony réteget felkenni az alaplakk fölé, és elvileg nem kell hozzá fedőlakk. Nos én így is, úgy is igyekeztem, de egyszerűen csíkos lett a végeredmény, a második réteg pedig totálisan lehúzta az elsőt. Aztán meg nem is beszéltem még arról, mikor megszáradt, gyönyörűen kiemelt minden apró puklit és huplit a körmömön, még úgy is, hogy előtte alaposan lesikálgattam a felületét. Így végül teljesen úgy nézett ki, mintha ész nélkül egyszerre minden olyan veszélyes dolgot csináltam volna (takarítás, főzés, gatyaletolás pisiléshez :D stb.), amit egy frissen száradó köröm nem bír elviselni. 





Ugyanakkor, ha nem nézem ilyen szigorúan ezeket a hibákat, messziről valóban gyönyörű metálos fénye van, viszont az igazi tükörszerű effekthez szerintem semmi köze, max az alufólia fényével vetekedhet. Kipróbáltam azért fedőlakkal is ezt az ezüstös jelenséget, és meg kell hogy mondjam, nem láttam különbséget a fedőlakk nélküli és a fedőlakkal "kezelt" körmök felületén. Viszont a tartósság szempontjából igenis számít, mivel a fedőlakk nélküli körmöm valóban egy nap alatt megkopott.

Szóval vegyes érzéseim vannak ezzel a darabbal kapcsolatban: szépnek tartom a színét és a finisht, de rengeteg macera van vele, más alaplakkal nem használható és fedőlakk nélkül gyorsan kopik. Én eBayről rendeltem, kb 2400 Ft-ba került szállítással együtt, de biztos vagyok benne, hogy hamarosan itthon is megtalálhatjátok az OPI Hungary-nél vagy az OPI állvánnyal rendelkező parfümériákban.

19 megjegyzés:

  1. Hmm, szerintem nem éri meg ezt a pénzt ha ennyi macera van vele... egyébként szép.

    VálaszTörlés
  2. Óóóó. pedig olyan gyönyörű... Kár érte, hogy ha jó véleményt írtál volna, akkor biztosan beszerzésre került volna, de így nem hiszem. Nem is értem miért nem nagyobb méretű az alaplakk?! Meg ez a sok macera sem hiányzik...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt én sem tudom megérteni, annyira nincs arányban a kettőnek a mérete, pláne hogy kiváltani más alaplakkal nem lehet. Barátnőm kipróbálta körömerősítőre kenve, szabályosan lefolyt a lakk a körméről, azt mondta. Ez úgy lett volna jó, ha az alapot lehetne külön is megvenni, de még arra sincs lehetőség...

      Törlés
  3. "gatyaletolás pisiléshez" :) :) tudom, megragadtam a lényeget.... de még azóta is ezen nevetek :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak a legnépszerűbb problémákat igyekeztem ábrázolni, ez pont olyan :D

      Törlés
  4. szép. nekem Nails inc. lakkból van hasonlóm, én nagyon szeretem, viszont az is előhoz minden körömhibát. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reméljük a későbbiekben javítani fognak az ilyen és ehhez hasonló formulákon, hogy ne legyen ilyen hiba :)

      Törlés
  5. ó, pedig ezt vártam a legjobban, kár, hogy ennyire macerás :/

    VálaszTörlés
  6. Jézus, pedig csodaszép! Kár, hogy ennyire macerás :(

    VálaszTörlés
  7. Annyira vacilláltam rajta, mert eszméletlenül tetszik, de ennyi betegséggel nem éri meg az árát. Nem is tudom, hogy néhány blogger hogy a fenébe tudja olyan szépen felkenni, mintha tükör lenne...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet én vagyok a béna és még gyakorolnom kell ezzel, hogy szebben felvigyem, de akárhogy is néztem, élőben ez meg sem közelíti a tükör jelleget. Szerintem a többi bloggernek a fénybeállításai miatt látszódik tükörszerűnek, ugyanakkor bárhol néztem, a köröm felszíni egyenetlenségeit mindegyiknél kihozta ez a lakk.

      Törlés
    2. Lehet a többi blogger felteszi a minx-es fóliát és bekamuzza h az opival csinálta :D

      Törlés
    3. Hát lakkban ez a tükör/foileffekt, szerintem szép darab.
      A körmödön is nagyon tetszik, apróbb hibákat előhozott, de szerintem nem zavaró.
      Egyébként szerintem tipikusan ez az a lakk, amit nem 10 centiről kell csodálni, hanem egy méterről, vagy a szomszéd lányon 3 méterről, akkor jön elő igazán, hogy milyen tükörszerű.
      Egyszer a buszmegállóban kiszúrtam egy lányon egy hasonló effektű lakkot, meg is akartam kérdezni tőle, hogy mit kent fel, de közelebbről már láttam, hogy nem az a finish. A lényeg az, hogy távolról szemkápráztató volt, és erre a lakkra ez hatványozottan igaz, és közelebbről megnézve sem okoz csalódást.:)
      Nekem az Essie No Place Like Chrome van meg, az is ugyanígy néz ki.

      Törlés
    4. Anna: Ebben mondjuk igazat adok, mert messziről tényleg nagyon szép! Csak közelről veszi észre az ember a hibákat és azzal elég gyakran szembesül ugyebár... :/ Nagyon ácsingóztam (és még most is) az Essie fémes kollekciójáért, lehet egyszer hagyom magam elcsábítani :) Amit mondtál valóban igaz, nagyon hasonlítanak, de gondolom az Essie-t ezerszer könnyebb használni, mert nem kell hozzá külön alaplakk, plusz nem kell annyira ügyelni a felvitelnél sem az egységességre. Ez a Push and Shove-nál egyáltalán nem mondható el sajnos...

      Törlés
  8. Kár érte, mert csodás színe van.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép, de tényleg macerásan hangzik :S

    VálaszTörlés
  10. rettenetesen szép, kár hogy ennyit kell bajlódni vele :(
    (roni)

    VálaszTörlés
  11. Én is felkaptam rá a fejem, de pont attól féltem, amit Te is írtál, hogy nagyon nehéz lesz vele bánni és nem lesz olyan szép az eredmény, mint szeretném. Akinek nem abszolút tökéletes a körömfelülete (o/), annak nem az igazi... Amúgy viszont fantasztikusan néz ki és a Te körmeiden egész szépen viselkedik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ennél csak a tökéletes felületű vagy tökéletesre polírozott körmök játszhatnak, különben förtelmes lesz a végeredmény. Szóval ez valóban egy egyszer használatos buli lakk, minden szempontból, hiszen a sötétben úgy sem látszódnának ezek a hibák :D

      Törlés