FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2014. február 2., vasárnap

Catrice Celtica kollekció - Far and Beyond highlighter, LOVEnder szemhéjpúder és körömlakk



Nemrégiben a váci utcai Müllerben jártam a barátaimmal és kicsit elkapott a vásárlás szele, így került a kosaramba a Catrice legújabb limitált Celtica kollekciójának pár darabja, melyekről most egy posztban olvashatjátok el a véleményem.

A kollekciót a kelta misztikumok és regék ihlették, és igyekeztek egy finom, lágy színvilágot vinni a megjelenített termékekbe. Első ránézésre nem egy va-va-voom kollekció, de vannak benne nagyon jól kihasználható darabok és színek.

Catrice Celtica Far and Beyond Multicolor Highlighter




Szerintem a displayre kirakott termékek közül ez ragadja meg először az ember tekintetét. Gyönyörű tükörfelületű, kelta mintázattal ellátott kompakt púder, ami csodálatosan gyűjti az ujjlenyomatokat és a karcolásokat, belsejében egy kis tükör is elfért a kék-rózsaszín-bézs színekből összeálló highlighter mellett. A csomagoláson kívül a belbecs is megragadta a figyelmem, ugyanis már első húzásra sokat lehet felvenni az ujjunkkal/ecsetünkkel a púderből, egyáltalán nem olyan gyenge, mint a Catrice tavalyi Candy Shock kollekciójának highlightere, ami semmi nyomot nem hagyott a bőrön. A Far and Beyond viszont gyönyörű, egészséges fényt ad. Már most megszerettem. 

A képeken is látszik, hogy van egy finom, rózsaszínes fénye, de ezt nem tükrözi vissza a bőrön. Ami nem tetszik benne, hogy apró csillámokat tartalmaz. Én személy szerint jobban szeretem, ha a fémes vagy szatén fény érvényesül egy highlighternél és nem a csillám, de el tudom nézni ezt ennél a darabnál, mert nem dominál annyira itt. Próbáltam lefényképezni a használat közben, de annyira rosszak a fényviszonyok mostanában, hogy a képeken semmi sem látszódott abból, milyen szép, egészséges ragyogást adott a bőrömnek

Egy vicces sztori is kötődik hozzá. A boltban dolgozó eladóhölgy kicsit túlbuzgó volt és mindenképpen el akart adani bármit velünk, ami az utunkba került. Így mikor látta, hogy ezt a highlightert nézegetjük, odajött, húzott egy jó vastag mintát a kezén és ezt mondta: "Nagyon szép ez a darab, gyönyörű fénye és és JÓ VASTAGON FED!" Nagyon vicces volt a hölgy, ahogy próbálta azt a rengeteg tudást és tapasztalatot átadni nekem, amivel rendelkezik úgy, hogy közben hatalmas blődségeket mondott. :D

Ár: 1695 Ft







Catrice Celtica LOVEnder Baked Eyeshadow



A LOVEnder szemhéjpúder volt a második, ami levett a lábamról és azonnal "kellős" lett. A kis panjében nagyon egyszerűnek tűnik, de annyira gyönyörű lila, misztikus fénye van, hogy nem hagyhattam ott. Csodálatosan építhető a szín, nedvesen és szárazon is egyaránt használható. Én ez alkalommal szárazon teszteltem, de egyáltalán nem okozott csalódást, nem úgy mint a már említett Candy Shock kollekció hasonló darabjai. Valahogy úgy vettem észre, hogy ezek a baked eyeshadow csodák (nem tudom erre a jó magyar kifejezést) szárazon sokkal jobban felvihetőek úgy, ha az ujjbegyünkkel tapogatjuk fel a szemhéjra, így sokkal intenzívebbek lesznek, mintha ecsettel vittük volna fel. A LOVEnder nem pereg le, nem porzik, szemzugba tökéletes kiemelő szín lila vagy más szemhéjfestékek mellett.

Ár: 1245 Ft





Catrice Celtica LOVEnder Nailpolish



És itt egy másik LOVEnder, méghozzá a körömlakk változat. Itt a név csalóka, ugyanis nem éppen egy igazi liláról van szó, sokkal inkább egy piszkos, szürkésliláról. A lakk alapvetően krém finishű, de vannak benne apró csillámok is, bár ez felkenve nem dominál annyira. Valahogy ez a csillámos mellékág nem jön be ennél a lakknál, olyan otromba, egyszerű és kiszámítható. Nekem jobban bejött volna, ha egy kis lilás fénye van ennek a lakknak, úgy máris passzolt volna a névben megegyező szemhéjpúderhez. A felvitele számomra nem a legkönnyebb. Széles ecsete van, ami nincs formára vágva, az én darabomnál össze-vissza álltak a szálak, emiatt a felvitel sem egyenletes és szép.

A lakk állaga elmegy, valahogy nem siklik úgy, ahogy én azt szeretem, kicsit gumiszerű, nem tudom ezzel jól le tudtam-e írni, hogy mi is pontosan a felvitel nehézsége. Ugyanakkor két réteg kell hozzá a teljes fedéshez, én azért raktam egy harmadikat is biztos, ami biztos. A színét imádom, az elmúlt időben rákattantam a szürke/taupe szemhéjpúderekre és körömlakkokra, úgy gondolom ezek a színek egy kis csavart visznek az elcsépelt nude lakkok világába.

Ár: 895 Ft





Nos, nektek melyik tetszik a legjobban a 3 darab közül és mit választanátok még a kollekcióból?