2014. február 2., vasárnap

Catrice Celtica kollekció - Far and Beyond highlighter, LOVEnder szemhéjpúder és körömlakk



Nemrégiben a váci utcai Müllerben jártam a barátaimmal és kicsit elkapott a vásárlás szele, így került a kosaramba a Catrice legújabb limitált Celtica kollekciójának pár darabja, melyekről most egy posztban olvashatjátok el a véleményem.

A kollekciót a kelta misztikumok és regék ihlették, és igyekeztek egy finom, lágy színvilágot vinni a megjelenített termékekbe. Első ránézésre nem egy va-va-voom kollekció, de vannak benne nagyon jól kihasználható darabok és színek.

Catrice Celtica Far and Beyond Multicolor Highlighter




Szerintem a displayre kirakott termékek közül ez ragadja meg először az ember tekintetét. Gyönyörű tükörfelületű, kelta mintázattal ellátott kompakt púder, ami csodálatosan gyűjti az ujjlenyomatokat és a karcolásokat, belsejében egy kis tükör is elfért a kék-rózsaszín-bézs színekből összeálló highlighter mellett. A csomagoláson kívül a belbecs is megragadta a figyelmem, ugyanis már első húzásra sokat lehet felvenni az ujjunkkal/ecsetünkkel a púderből, egyáltalán nem olyan gyenge, mint a Catrice tavalyi Candy Shock kollekciójának highlightere, ami semmi nyomot nem hagyott a bőrön. A Far and Beyond viszont gyönyörű, egészséges fényt ad. Már most megszerettem. 

A képeken is látszik, hogy van egy finom, rózsaszínes fénye, de ezt nem tükrözi vissza a bőrön. Ami nem tetszik benne, hogy apró csillámokat tartalmaz. Én személy szerint jobban szeretem, ha a fémes vagy szatén fény érvényesül egy highlighternél és nem a csillám, de el tudom nézni ezt ennél a darabnál, mert nem dominál annyira itt. Próbáltam lefényképezni a használat közben, de annyira rosszak a fényviszonyok mostanában, hogy a képeken semmi sem látszódott abból, milyen szép, egészséges ragyogást adott a bőrömnek

Egy vicces sztori is kötődik hozzá. A boltban dolgozó eladóhölgy kicsit túlbuzgó volt és mindenképpen el akart adani bármit velünk, ami az utunkba került. Így mikor látta, hogy ezt a highlightert nézegetjük, odajött, húzott egy jó vastag mintát a kezén és ezt mondta: "Nagyon szép ez a darab, gyönyörű fénye és és JÓ VASTAGON FED!" Nagyon vicces volt a hölgy, ahogy próbálta azt a rengeteg tudást és tapasztalatot átadni nekem, amivel rendelkezik úgy, hogy közben hatalmas blődségeket mondott. :D

Ár: 1695 Ft







Catrice Celtica LOVEnder Baked Eyeshadow



A LOVEnder szemhéjpúder volt a második, ami levett a lábamról és azonnal "kellős" lett. A kis panjében nagyon egyszerűnek tűnik, de annyira gyönyörű lila, misztikus fénye van, hogy nem hagyhattam ott. Csodálatosan építhető a szín, nedvesen és szárazon is egyaránt használható. Én ez alkalommal szárazon teszteltem, de egyáltalán nem okozott csalódást, nem úgy mint a már említett Candy Shock kollekció hasonló darabjai. Valahogy úgy vettem észre, hogy ezek a baked eyeshadow csodák (nem tudom erre a jó magyar kifejezést) szárazon sokkal jobban felvihetőek úgy, ha az ujjbegyünkkel tapogatjuk fel a szemhéjra, így sokkal intenzívebbek lesznek, mintha ecsettel vittük volna fel. A LOVEnder nem pereg le, nem porzik, szemzugba tökéletes kiemelő szín lila vagy más szemhéjfestékek mellett.

Ár: 1245 Ft





Catrice Celtica LOVEnder Nailpolish



És itt egy másik LOVEnder, méghozzá a körömlakk változat. Itt a név csalóka, ugyanis nem éppen egy igazi liláról van szó, sokkal inkább egy piszkos, szürkésliláról. A lakk alapvetően krém finishű, de vannak benne apró csillámok is, bár ez felkenve nem dominál annyira. Valahogy ez a csillámos mellékág nem jön be ennél a lakknál, olyan otromba, egyszerű és kiszámítható. Nekem jobban bejött volna, ha egy kis lilás fénye van ennek a lakknak, úgy máris passzolt volna a névben megegyező szemhéjpúderhez. A felvitele számomra nem a legkönnyebb. Széles ecsete van, ami nincs formára vágva, az én darabomnál össze-vissza álltak a szálak, emiatt a felvitel sem egyenletes és szép.

A lakk állaga elmegy, valahogy nem siklik úgy, ahogy én azt szeretem, kicsit gumiszerű, nem tudom ezzel jól le tudtam-e írni, hogy mi is pontosan a felvitel nehézsége. Ugyanakkor két réteg kell hozzá a teljes fedéshez, én azért raktam egy harmadikat is biztos, ami biztos. A színét imádom, az elmúlt időben rákattantam a szürke/taupe szemhéjpúderekre és körömlakkokra, úgy gondolom ezek a színek egy kis csavart visznek az elcsépelt nude lakkok világába.

Ár: 895 Ft





Nos, nektek melyik tetszik a legjobban a 3 darab közül és mit választanátok még a kollekcióból?

25 megjegyzés:

  1. A legelső dolog ami eszembe jutott a cikk kapcsán az az, hogy nálunk (Győrben) a Müllerben esélytelen, hogy egy eladó szóba álljon veled, konkrétan ki van nekik adva, hogy a vevő csak vásároljon, nem beszélhetsz hozzá. Nem, akkor sem, ha épp kérdezel.
    A múltkor viszont kishíján hanyatt dobtam magam, mikor hárman beszélgettek egy árukupac felett az egyik sor végénél, odafelé még elfértem mellettük, visszafelé viszont már egy szem hely nem volt tőlük. És amikor próbáltam a lehető legzökkenőmentesebben átpréselni magam a hozzám legközelebb álló mögött (ő másodszorra már nem volt hajlandó nekem helyet szorítani), elképesztő pillantásokkal néztek utánam mind a hárman, hogy konkrétan én ezt most hogy is gondoltam...

    Bocsánat itt a nagy sztoriért, de gondoltam elmesélem milyen különbségek vannak :D A highlighter nagyon szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azta, hát ez azért eszméletlen. Ez, amit meséltél a másik véglet, mint amit én tapasztaltam. Ez a nő konkrétan ott sündörgött mögöttünk és állandóan közbeszólt, meg mindent megmutogatott. Amit utálok, mert már ismerem annyira a drogériákat, hogy tudjam, mit keressek, nem kell a segítség, majd szólok, ha mégis. A legviccesebb az volt, mikor az egyik barátom megkérdezte tőle, hogy lehet-e matt lakkot kapni, mert én azt kerestem. A nő végigment az összes displayen megmutatta az összes fedőlakkot, mondtam hogy nem, nem, matt fedőlakkot keresek! De ő nem adta fel, hosszas keresgélés után feladta, de még a NYC displaynél megállt, megfogta az egyik átlátszó fedőlakkot, és ilyet szólt: "Ez nagyon jó, nagyon szeretik, de ez nem mattít, gondolom már biztos van ilyen SZÍNED!!" Hát arcom leesett, és ezzel bizonyította, hogy fingja nincs arról, mit csinál, és csak az eladásra megy, mindenáron.

      Sajnos nem tanítják meg az itt dolgozóknak, hogy milyen a megfelelő eladói viselkedés és ez nem csak a Müllerre, de nagyon sok helyre igaz.

      Törlés
    2. Győrben tényleg elég buták az eladók, szerencsére nem gyakran járok oda. :D Én egyszer a Rossmann-ban láttam egy nőcit, aki egy néninek akart eladni Essence körömdíszítő tollat azzal a szöveggel hogy MOSTANÁBAN OLYAN DIVATOSAK A SZÍNES SZEMHÉJTUSOK. Hát komolyan kiakadtam, nem is bírtam ki, hogy ne szóljak a néninek hogy nehogy megvegye a szemére. :D
      A highlightert én is nagyon szeretném remélem lesz még Mosonmagyaróváron, amikor sikerül eljutnom az ottani Müllerbe. :D

      Törlés
    3. Jézusom, na erről beszéltem, hogy egyszerűen az eladók semmilyen képzést vagy tréninget nem kapnak ilyen téren, ami nagyon szomorú... ráadásul egy ilyen hülyeséggel más ember egészségét is károsíthatják a legrosszabb esetben....

      Remélem sikerül neked is kifognod a highlightert, ezt élőben megnézni az igazi :)

      Törlés
  2. Már a promó képeken is nagyon tetszett ez a highlighter, de most végérvényesen beleszerettem. :) És a lakk is valami mesés. :)

    VálaszTörlés
  3. Ez a highlighter nekem is nagyon bejön! Van egy sanda gyanúm hogy holnap beugrok a mullerbe :)

    VálaszTörlés
  4. A highlighter valami gyönyörű, mennyibe került? (a körmödön a moyra sand lakkja van? :) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a kérdést, kiegészítettem a posztot az árakkal :) Nem, ez az Anny homokhatású lakkja: http://thepinkcandypopblog.blogspot.hu/2013/05/anny-desert-glam-koromlakkok-after.html

      Törlés
    2. Köszi, és a linket is, most visszanéztem, és már emlékszem rá, már akkor is írtam, hogy milyen szép :) most is megdobogtatta a szívem.... :)

      Törlés
  5. Atyaúristen, ez brutális...És az a szomorú, hogy egy átlag vásárlót talán még sikerül is behülyítenie és más terméket vesz meg mint amit szeretne.... Borzalmas. =/ (Az átlagot arra értettem, hogy kevésbé tájékozott a sok termék tekintetében hogy mi mire való, stb)

    VálaszTörlés
  6. Ez a highlighter nagyon szép, lehet én is megveszem :)
    Az eladókat illetően pedig sztem lehetne nekik tartani minden üzletben (drogériában, elektronikai boltokban stb) egy egyhetes tréninget, hogy mi micsoda, mire való és mit hogyan kell eladni. Valamint h ne akaszkodjunk rá a vásárlóra, ugyanakkor segitsünk neki ha kérdez valamit. Mondjuk ez alapvető lenne, de ezek szerint nem az..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ezt mindenféleképpen támogatnám!

      Törlés
  7. Gyönyörűek a képek és így most minden jobban is tetszik, mint a polcon, de közben azért jókat nevetek magamban. Velem ugyanez volt pár napja a Müllerben, a nőnek fogalma nem volt miről is van szó, de mutat nekem másikat "mert a L'Oreal is csinált ilyen bázist arcra vagy ez nem az? Krém?" Na mindegy, de ő megmutatja :D Néha komolyan nem értem az ilyet. A Bourjois Java is ugyanez, "ha zsírosabb a bőröm akkor inkább ne mert nagyon fényes de jól fed" :D Jaaj abba is hagyom inkább.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Véletlenül nem te is a Váci utcai Müllerben tapasztaltad ezeket? Nagyon erre a nőre hajaz a leírásod, mint aki engem próbált kiszolgálni :D

      Törlés
    2. :D akkor lehet, hogy a fényre jönnek mert én Budakeszin voltam :D

      Törlés
    3. Neeeee :D Meg sem merem kérdezni hogy nézett ki :D

      Törlés
    4. Az enyém valami tetovált szemöldökű, fekete hajú harmincas-negyvenes volt... :D

      Törlés
    5. Az enyém is! :D Rövid fekete haja volt és éppen vörös rúzsban pompázott. Kezdek félni...

      A fent említett Revlon nagyon szép és imádom azt a lila sminket. Senkit nem láttam még rajtad kívül akinek jól állna, vagyis jeje :)

      Törlés
    6. Akkor valóban klónnal van dolgunk :D

      Köszönöm, nagyon jólesik ezt olvasni :))

      Törlés
    7. Az is lehet, hogy aznap éppen ott, másnap meg Budakeszin volt beosztva. Legalábbis remélem, különben tényleg klón :D

      Igazán nincs mit, ami tény az tény ;)

      Törlés
  8. Nagyon szépek, a highligtherben külön jó, hogy tükrös a kompakt, de a lakk is valami mesés.

    VálaszTörlés
  9. Ebből a kollekcióból kb. pont ezt a három dolgot szerettem volna megvenni, és pont ez a három dolog nem volt már, amikor a Müllerben voltam :(. És most hogy láttam a képeidet, még inkább sajnálom, hogy nem találtam őket már ott :(.

    VálaszTörlés
  10. Ezt a három dolgot én is elfogadnám, csodaszépek *.*

    VálaszTörlés