2014. február 12., szerda

Chanel Rouge Allure - 138 Fougueuse



Mivel már mutattam nektek a Chanel 2014-es tavaszi kollekcióját, most itt az idő, hogy közelebbről is bemutassam a kollekció egyik darabját, a Rouge Allure Fougueuse fantázianevű ajakrúzst.

A Fougueuse egy közepes, kicsit sárgás alaptónusú rózsaszín, enyhe fénnyel. Nagyon könnyen siklik az ajkakon és gyönyörűen felépíthető a szín az egészen halványtól az intenzívig. Egy ízig-vérig tavaszias rúzsról beszélünk, ami krémes, lágy fényével és bájos színével üde színfoltja lehet egy hétköznapi sminknek. Tartóssága átlagos, én kb. egy 3-4 órát mondanék rá, viszont hagy maga után egy enyhe színezetet, nem tűnik el maradéktalanul az ajkakról, picit még hidratál is. Igazából hozza a megszokott minőséget, ami számomra nem igazán kiemelkedő, de a csomagolásából adódóan a luxus érzés, amit egy Chanel rúzs tud adni, felbecsülhetetlen. 



Úgy gondoltam gyorsan összedobok egy egyszerű sminket ehhez a rúzshoz, és a választásom a Chanel 2014-es tavaszi haute couture kollekciójának kifutósminkjére esett. Itt a tusvonal mellett, a szem alá felapplikált szikrázó glitterek kaptak főszerepet. Sajnos glitterek híján csillámporral és csillámos tussal dolgoztam, szóval az eredmény nem lett olyan, mint eredetileg, de azért nagyjából visszaadja a koncepciót. Ehhez a szemsminkhez pedig nagyon jól passzolt a Fougueuse visszafogottsága. 


A terméket a Dovex Kft. bocsátotta rendelkezésemre, de a véleményemen ez nem változtat.


8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép színe van a rúzsnak a smink pedig nagyon nagyon gyönyörű! :) Annyira szépen sminkelsz! :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű a rúzs, és a smink is - mázlista vagy! :)

    (A szóellenőrzést direkt hagytad bent egyébként? Néha picit zavaró.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, mivel minden nap egy millió spam érkezett a blogra, amit már nem volt erőm folyamatosan törölni, ezért van a captcha. El kell viselni sajnos :)

      Törlés
  3. Nagyon tetszik ez a rúzs, bár én a Chanel Allure rúzsokkal óvatos vagyok, mert egyszer jól befürödtem vele, azóta nem is mertem rúzst venni a Chanel-től, pedig lenne egy-két kiszemelt darabom. Bár hogyha rosszmájú lennék írhatnám, hogy azért ahhoz képest, hogy Chanel nem olyan különleges amit egy olcsóbb rúzs ne tudna, de ettől függetlenül gyönyörű darab.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen egyetértek veled, nagyon ritka az az eset, amikor tényleg megtetszik egy Chanel rúzs (most kivételesen igen, a La Diva, ahogy mondtam, de mivel van hasonló színem, nem hinném, hogy elcsábulnék), mert sokkal olcsóbban is lehet találni, sokkal jobb minőségű darabokat (lsd. MAC). Viszont ahogy említettem, maga a csomagolás, a köré épített imázs az, ami miatt nagy a hype körülötte, és ami miatt az ember kicsit belekóstolhat a luxus érzésébe, ha megveszi. "Szakmailag" nem a legjobb minőségű, de presztízs szempontból viszonyt az elsők között van. Én leértékelve vettem magamnak még régebben pár Chanel rúzst, igen, nem kiemelkedőek minőségben, de még mindig a kollekcióm ékei :)

      Törlés
  4. Nagyon kellemes színe van, ez még pont az a pink árnyalat, amit én is szívesen viselnék :)

    VálaszTörlés
  5. Ezért a Chanel sminkért már a bemutató óta oda meg vissza vagyok és nagyon örülök hogy elkészítetted te is. :) A rúzs gyönyörűszép, van egy hasonló Catrice darabom. :)

    VálaszTörlés