FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2014. február 3., hétfő

Revlon Colorburst Matte Balm - 215 Shameless



Ismertek már annyira, hogy tudjátok, élek-halok a matt rúzsokért. Pár hónapja fedeztem fel az Internetek nagy világában, hogy a Revlon híres-neves Colorburst vonala kiegészült egy fényes és egy matt finishű családdal. Engem természetesen a matt finishű ajakrúzsok érdekeltek, így gyorsan végigfutottam a guglit pár mintáért, és - sajnos vagy nem sajnos - nem csalódtam. Már akkor kiszúrtam ezt a rikító lila árnyalatot, a Shamelesst, ami hiánypótló volt a rúzskollekciómban.


Ez az érdekes ajakrúzs a méltán népszerű kitekerhető rúzsceruza formában érkezik, a rúzs színével megegyező, matt csomagolásban. Ez a kiszerelés egyrészt nagyon jó, mert könnyű felvinni az ajkakra, másrészt ügyelni kell arra, hogy ne veszítse el a kúpos formáját, mivel azzal együtt a felvitel sem lesz olyan pontos, mint előtte. Én ezért csak az egyik oldalát használom, így kicsit ferde formája lesz, de az ajkakat könnyebben ki lehet kenni vele. A színe első ránézésre neonosnak tűnik, de felkenve egy élénkebb sötétlila. Mondhatnám azt is, hogy a népszerű MAC Heroine rúzsának ikertestvére lehetne, de ITT látszik, hogy a két szín azért nem egy és ugyanaz, de nagyon hasonló. Különböző fényviszonyok mellett lefotózva egyébként inkább bordónak tűnik, mint lilának, élőben viszont megmarad sötétlilának.



Imádom az állagát. Krémes, lágyan siklik az ajkakon, jól fed, de azért közelről látható pár foltocska is. Érdekes illata van, mivel először az ember valami gyümölcsös, édeskés dologra számítana, ehelyett viszont a mentol csapja meg az orrát. Én ennek mondjuk nagyon örülök, mert a rúzs felkenve frissességet kölcsönöz a számnak, szerencsére nem csíp, nem éget, és nem olyan rettentően tömény ez az illat, hogy miatta hordhatatlan legyen maga a termék. Annak ellenére, hogy a finishe matt (én inkább szaténnak nevezném, nem igazi mattnak, ugyanis egy enyhe fénye azért van), iszonyatosan jó a hidratáló képessége, egyáltalán nem szárítja az ajkamat. Tartósság szempontjából is egész jól teljesít, de azért egy nagyobb étkezéssel vagy zsírosabb ételekkel már nem bír el. Ugyanakkor szépen kopik, a javítás után pedig ismét gyönyörű.


Éles bevetésen a Revlon Colorburst Matte Balm 215 Shameless árnyalata

Én eBayről rendeltem, akkor még nem volt ilyen drága, mint most a forint zuhanásánál, de aki mindenáron szeretne egyet, annak mondhatom, hogy ez az eladó megbízható és kb. másfél hét alatt ideért a csomagom. Nagyon elégedett vagyok ezzel a rúzzsal, imádom viselni, és amíg meg nem kaparintom a MAC Heroine-t, addig ez egy nagyon jó alternatíva.