FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2014. február 14., péntek

Shy Valentine

Valentin nap, Valentin nap, Te csodás, sok szingli lány szívét összetörő, gonosz ünnep. Sokan imádják, még többen utálják és zsigerből elutasítják, de az biztos, hogy nem tudunk elmenni mellette. Ahogy én sem. :) Tavaly a Kreatív Kedd keretein belül készítettem már egy vidámabb, élénkebb sminket erre az alkalomra, most viszont egy sokkal visszafogottabb, hordhatóbb darabbal szeretném "megünnepelni" a szerelmesek napját.

A szemsmink nagy részét az Urban Decay Naked palettájának színei adták. Először egy matt barna szemfestéket vittem és satíroztam el a mélyítővonalban, ezt követően már egy fényes barnával folytattam. Kizárólag a mélyítővonalnál dolgoztam el a színt, a mozgó szemhéjat kihagytam, oda ugyanis egy rózsaszínes csillámos szemhéjpúder került, a belső szemzugba pedig pink, amit szintén a mélyítővonalba feltett színek elsatírozására használtam. Egy sötétbarna szemceruzával kihúztam a szemem, majd spiráloztam, lealapoztam az arcom, megcsináltam a szemöldököm, kontúroztam és egy kis barack színű krémes pirosítót is feltettem. Igyekeztem az arcbőrömet minél ragyogóbbá, egészségesebbé tenni, ezért elengedhetetlen volt a highlitghter használata. Az ajkamra a Catrice Mrs. Brightside nevű, vizesen csillogó világos rózsaszín rúzsát használtam, ami feltette a pontot az "i" betűre.


Arc:
  • YSL Le Teint Touche Éclat alapozó - BR20
  • Bourjois Healthy Balance púder - 52 Vanille
  • Catrice Celtica Multicolor Highlighter - Far and Beyond
  • Essence Blush Stick krémpirosító - Miss Peachy
Szem:
  • Milani Eyeshadow Primer szemhéjbázis
  • Urban Decay Naked paletta - Naked, Buck, Darkhorse, Toasted, Sin
  • Urban Decay Vice 2 paletta - Coax
  • Lancôme  Le Crayon Khol szemceruza - Brun
  • Maybelline Colossal Volume Express Smokey Eyes szempillaspirál
Ajkak:
  • Catrice Ultimate Shine ajakrúzs - Mrs. Brightside