FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2014. február 25., kedd

Elie Saab Le Perfum L'Eau Couture


Nem túl gyakori, hogy illatokról írjak itt a blogon. Ez inkább azért van, mert már van egy jól bevált illatgardróbom, amiben 1-2 évente van csere. Ezek között az "állandó" tagok a Dior J'Adore, a Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh és a Lancôme La Vie Est Belle parfümök, az első úgy 3-4 éve, a második kb. 2 éve, a harmadik pedig 1 éve van állandó szolgálatban nálam. Nem mondom, szemeztem és szemezek is jó pár új illattal (Chloé Roses de Chloé az egyik mostani nagy vágyam), de sosem léptem afelé, hogy vegyek is egy új illatot, ráadásul összekuporgatott fillérjeim sem voltak erre a beruházásra.

Most a Dovex Kft. jóvoltából kipróbálhattam az Elie Saab márka legújabb parfümjét a L'Eau Couture-t, amin még én magam is meglepődtem, hiszen egy illat tesztelése nagyon zsákbamacska: vagy nagyon tetszik a tesztelőnek, vagy nagyon nem. Nos én nagyon szerencsésnek mondhatom magam, mert ez az illat teljes mértékben az én ízlésemet tükrözi.


A L'Eau Couture a márka Le Perfum bevezetésének egy finomított verziója. Ez nem újdonság, általában így szokott lenni, egy illatból minimum 3 variácót szoktak piacra dobni: EDT-t, Intense-t és az eredeti illat egy lágyabb, kicsit más akkordokat előtérbe hozó változatát. Nem ismerem az eredeti illatot és a többi változatot sem, de a L'Eau Couture a tesztelés során nagyon szívemhez nőtt. Nem csak a letisztult, elegáns üvege miatt, de amiatt is, hogy én imádom a friss, virágos illatokat, és ez a parfüm a mintapéldája ennek.


Az illat a következő jegyekből áll össze:
  • Fejjegy: bergamot, magnólia, rózsa, citrom
  • Szívjegy: narancsvirág
  • Alapjegy: zöld mandula, vanília
Megmondom őszintén, nem tudom élesen megkülönböztetni ezeket az illatokat egymástól, de talán a narancsvirág és a bergamot, amik a legmeghatározóbbak és a legerőteljesebbek számomra ebben az illatkompozícióban. Nagyon friss, tavaszias, üde parfüm a L'Eau Couture, az olyan virágbolond lányoknak, mint én biztos nagyon fog tetszeni, a fűszeresebb aromákért rajongóknak viszont nem ez lesz a number 1.

A terméket a Dovex Kft. bocsátotta rendelkezésemre, de a véleményemen ez nem változtat.