FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2011. április 23., szombat

Check it & Get it - Make Up Factory

Ha sminktermékekről van szó, nagy valószínűséggel előbb kapok a rúzsok és szájfények után, mint a szemhéjpúderek után. 2 héttel ezelőtt a Müllerben viszont úgy döntöttem, muszáj ezen a helyzeten fordítanom, Így akadtam rá a Make Up Factory termékeire és megnéztem milyen felhozatal van ezen a téren. Az volt a baj, hogy annyi szép színt kínált a polc, hogy képtelen voltam eldönteni, hogy lilát, rózsaszínt, zöldet, vagy valami föld színt válasszak. Végül is ennél a kékes-zöldes árnyalatokkal rendelkező palettánál maradtam, melynek sajnos nincs fantázia neve, csak száma, ami a 34-es.





A paletta 4 színből áll: egy zöldeskék, egy babakék, egy égkék és egy hófehér szín található benne. Mindegyik nagyon puha textúrájú, könnyen felvihető, és egészen halványan is ugyanolyan gyönyörű a színe, mint vastagon felvéve. Mind a 4 szín fényes, kicsit metálos, így a szemhéjon szinte "világít", természetesen csak a jó értelemben :) Tartósságát is csak dicsérni tudom, egyáltalán nem mozdul el, nem mászik a szemem különböző zugaiba. A kipróbálásnál nem raktam a karomra sem alapozót, sem szemhéjbázist, de ezek nélkül is vibráló, élénk színekben pompáztak az árnyalatok.


Egyik nap csináltam vele egy sminket is, amiben mind a 4 árnyalatot felhasználtam. A mozgó részére a szememnek felvittem a babakék árnyalatot, a szemhéjráncba a zöldeskéket, a külső szemzug ívébe az égkéket, a belső szemzugba a fehéret. Az eredmény magáért beszél. :)





Ára kb: 4500 Ft, ami lehet kicsit drága a drogériákban megkapható olcsóbb termékekhez képest, de ha belegondolunk, hogy egy darab MAC szemhéjpúder 3500 Ft körül van, ez pedig 4-et is tartalmaz, ráadásul rendkívül pigmentált, így igazán megéri az árát.