FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2011. április 13., szerda

Check it & Get it - LipSmacker 100% Natural

Köztudottan képtelen vagyok ellenállni bármilyen nemű rúzsnak, ajakápolónak, szájfénynek, így mikor megláttam a Glamour-napokon tett sétám közben a váci utcai Douglasban a LipSmacker legújabb, természetes anyagokból álló ajakápolóját, muszáj volt azonnal vennem... nem is egyet, hármat!!

LipSmacker ajakápolókkal már vagy 15 éves korom óta jó viszonyban vagyok, és meg tudok értük őrülni. Imádom, hogy rengeteg színben, ízben, állagban kapható, egyáltalán nem ragad, viszont függővé teszi az embert, az biztos. Ugyanis egy darabnál képtelenség megállni. Az első 'Smackerem Bécsben vettem, a Bipa-ban, ahol egy trópusi szett akadt a kezembe Kiwi, Mango és Tropical Punch ízesítésekben. Onnantól kezdve nem volt megállás. Minden alkalommal, mikor kijutottam Bécsbe, egy újabb darabbal bővült a szerzeményem. Azóta már vagy egy trillióval rendelkezem, nem tudom, mikor fog elfogyni mind, de van egy sejtésem, hogy az sem most lesz. :D

Balról jobbra: Vanilla Bean, Pink Guava, Acai Berry


No de térjünk vissza a legújabb "családtagokra". A leírás szerint 100%-ig természetes összetevőkből áll, többek között tiszta gyümölcsesszenciát, olíva olajat, méhviaszt, E-vitamint és aloe verát tartalmaz, melyek hidratálják, megnyugtatják és megtartják a nedvességét az ajkaknak. 4 féle ízesítésben kapható: Pink Guava, Acai Berry, Vanilla Bean és Honeydew Melon ízesítésben. Ebből az első hármat kaparintottam meg.

Nos, az eddigi tapasztalataim azt mutatják, hogy a leírtak valóban egyeznek a valósággal. Miután kijöttünk az üzletből egyből a számra kentem a Pink Guava ízesítésűt, és a MAC irányába vettem magam, mivel ajándék sminkelésen vettem részt. Első meglepetésemre a sminkes hölgy megállapította, hogy milyen szépen hidratált az ajkam, én meg szóhoz se tudtam jutni. Azt hittem, hogy feltűnő lesz, hogy ajakápoló van a számon, de ezek szerint ez egyáltalán nem volt látható. Másik élményem a termékkel kapcsolatban a tegnapi nap folyamán zajlott le. Úgy 11 óra körül kentem fel a számra a Pink Guavat, de még délután 4 órakor is éreztem az ajkamon, hogy hidratált és puha. Édesanyámnak odaadtam az Acai Berry ízesítésűt, és lefekvéskor meg is jegyezte, hogy ilyen szuper ajakápolóval még nem találkozott, pedig nagy szó nála, hogy egy ilyen egyszerű tubusos csodáról ódákat zengjen.

Tehát vitathatatlanul szuper ajakápolóval van dolgunk, meg merném kockáztatni, hogy jobb, mint a Labello és társai. Nekem a Pink Guava a kedvencem, nagyon finom gyümölcsös illata és íze van. Az Acai Berry kicsit ennél szerényebb, de lehet érezni rajta azt az áfonyás "bogyósgyümölcsös" ízt. Talán a Vanilla Bean lóg ki a legjobban a sorból. Nem nagyon hajaz a klasszikus vanília illatra, kakaós-vajas illatnak mondanám, de viszont ez sem veszettül nehéz, émelyítő illatú, meg lehet szokni ( netán szeretni). Én itthonra használom, és egyre gyakrabban nyúlok utána, pedig a Blistexeim is könyörögve bámulnak felém. A Honeydew Melonról nem tudok véleményt mondani, mivel nem vagyok rajongója a dinnyés illatoknak, ezért nem is vettem meg, de az biztos, hogy nem lehet rosszabb, mint a másik 3 társa.

Összefoglalva a LipSmacker 100% Natural ajakápolókat, szerintem egy rendkívüli termék. Hidratálja, puhítja az ajkakat, nem "nehéz" és ragacsos, illata sem tömény, tehát bátran el lehet róla mondani, hogy az arany középúton halad. :) Mindenkinek csak ajánlani tudom, és bár 990 forintos ára kicsit ijesztő lehet, de az biztos, hogy aki megveszi ezt a kis csodát, nem fog csalódni. :)