FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2011. április 19., kedd

Kedvencek - Jön a nyár!

Favourites

Úgy gondoltam, hogy elindítok egy olyan rovatot, amiben megosztom, hogy mik azok a termékek, amiket szívesen látnék a sminkes polcomon, hiszen minden lánynak vannak álmai és vágyai. Én viszont nem a szőke hercegről álmodozom, hanem olyan termékekről, amiknek már csak a puszta látványuktól is elalélok. :) Tehát itt az első szett, és mindegyikhez egy rövid személyes véleményt is fűznék.

1. Lancome Teint Miracle alapozó

Már régóta szemeztem vele, de először tegnap próbáltam ki, és azt hiszem szerelmes vagyok! Könnyű, folyékony állaga, kellemes illata elbűvölt. Gyönyörű szépen illeszkedett a kiválasztott szín a bőröm színéhez és első látásra és próbálásra, nagyon finoman fedő alapozónak tűnik. 10 000 Ft körüli ára húz vissza attól, hogy megvegyem, na de majd talán egyszer ... ;)

2. Clinique Moisture Surge Tinted Moisturizer SPF 15 alapozó

Vadiúj termék a piacon. Mostanában kezdtem el érdeklődni a színezett hidratáló alapozók iránt, ugyanis van egy hasonlóm Avonosban, amit nagyon szeretek, de szívesen kipróbálnék egy felsőbb kategóriás márka verzióját. Élőben ezt is tegnap nézegettem meg, és valóban könnyű, puha tapintásra, szagtalan is, legalábbis én nem éreztem az illatát, mikor kipróbáltam. Egy valami miatt húz vissza attól, hogy megvegyem, hogy a Douglasban valahogy túl sötétnek látszott a kézfejemen még a legvilágosabb szín is. Persze ahhoz, hogy megtudjam, hogy mutat az arcomon, ki kéne próbálnom ott is, de tegnap nem igazán volt rá időm :S Mindenesetre szívesebben megismerném közelebbről :)

3. Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh EDT

Ennek a parfümnek a korábbi változatát a Daisy-t már 1-2 évvel ezelőtt szagolgattam, és megállapítottam, hogy tetszik és tetszik! A Daisy Eau So Fresh egy újabb verziója az eredetinek, de mivel ez EDT és nem EDP (tudjuk a különbséget ugye?) ezért ez egy visszafogottabb, finomabb illat. Jó hír az, hogy Nagypapám rákérdezett milyen parfümöt szeretnék, hogy hozzon magával ( Ő Franciaországban él) és egyből rávágtam, hogy EZT KÉREM! Tehát már csak 2 hetet kell várnom, míg ki is próbálhatom Daisy-t :)

4. Chanel Le Vernis Mimosa, Morning Rose és Beige Petal körömlakkok

Az biztos, hogy körömlakkokban a Chanel verhetetlen! Olyan elképesztő színekkel rukkol elő minden évszakban, hogy csak ámulok és bámulok! A legújabb 2011-es nyári kollekcióból (Les Fleurs d’Été de Chanel) valóak ezek a körömlakkok, Magyarországon a közeljövőben biztos kapható lesz a Douglasban és a hasonló üzletekben. Az a gyönyörű kanári sárga, élénk pink és halvány rózsaszín ámulatba ejtő. Viszont sajnos ez valószínűleg csak álom fog maradni :(

5. MAC Surf, Baby! pirosító

A MAC nyári, nagyszabású Surf Baby nevezetű kollekciójának része lesz ez az igéző, korallos-barackos színűpirosító. Tetszik, hogy a márka néha napján becsempész egy ilyen nem csak tökéletes színű, de tökéletes kinézetű terméket az épp aktuális kollekciójába, az pedig végképp bejön, hogy nem a megszokott fekete csomagolásban lehet majd kapni. Mit mondjak még róla? KELL.


6. MAC Lustre Drops folyékony bronzosító

Szeretem a fehér bőröm, se télen, se nyáron nem akarok megválni tőle, de mikor megláttam, hogy újra fogják árulni a Lustre Drops folyékony bronzosítót, sőt állandó termékké tették, kicsit elszorult a szívem azért, hogy miért nincs napbarnította (vagy szolárium barnította ? :D) bőröm. Ez a kétségbeesésem is addig tartott míg meg nem győztem magam, hogy a Lustre Drops-ot nem csak a barna bőrű lányok használhatják, mivel a Pink Rebel árnyalat kifejezetten a világosabb bőrűeket szolgálja, fényes, csillogó, hamvas hatást hagyva a bőrön. Azt hiszem már a következő évi ösztöndíjamnak is búcsút mondhatok ... :D


Hát ennyi volt mára, ha összegyűlik még pár kedvenc, biztos posztolni fogom :)