FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2013. január 25., péntek

The 31 (Day) Week Nail Challenge - 4. hét: Zöld



Sajnos egy napot csúsztatnom kellett a kihívást, mivel tegnap örültem, hogy nem kell semmit sem csinálnom az államvizsgám után. Viszont nem húztam a dolgot, ma bele is vágtam az eheti témába, a zöld körmök megkomponálásába. Valahogy ez a hét sem tartozik a kedvenceim közé. Zöld lakkom van egy pár, de főleg menta színűek, és rá kellett jönnöm, hogy bármennyire jól állnak máson, rajtam valahogy sehogy sem.

Még pár (ezer) évvel ezelőtt, mikor megismerkedtem az eBay világával, akkor rendeltem meg a China Glaze Re-Fresh Mint körömlakkot, mert teljesen oda meg vissza voltam a Chanel Jade lakkjáért, és nagyon akartam egy hasonlót, ezért rendeltem meg ezt. Sajnos hamar kiderült, hogy az elképzelt közelében sem volt, így nagyon sokáig csak porosodott a lakkjaim között ez a darab. Most úgy gondoltam itt az idő és előveszem újból, ha már a téma a zöld szín. Kicsit lusta voltam, és nem csináltam semmi extrát rá, csak a gyűrűsujjamra raktam arany lapocskákat és lefedtem az Essence Front Row or Backstage lakkjával.




A jövő hetet már jobban várom, a lila az örök kedvenc színem, így biztos valami sokkal jobbat fogok alkotni :)

A kihívás többi állomása:

1. hét - Piros