FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2013. január 10., csütörtök

The 31 (Day) Week Nail Challenge - 2. hét: NARANCS



Szégyen, de nincs egyetlen igazi narancssárga körömlakkom sem. Talán ami még megközelíti ezt az árnyalatot az a Catrice Apropos Apricot lakkja lenne, de nem találtam azt elég narancsnak. Ezért jött a keverés. Fogtam a már előző hétnél használt NYC Chelsea Cherry lakkját és a Catrice Coolibri kiadásából származó, Twist of Lemon elnevezésű gyöngyházfényű élénksárgáját kevertem össze vele, így egy egészen sötét narancs színt kaptam. Mindezt igyekeztem kicsit kreatívabb módon felhasználni, ezért egy legyező ecsettel, fehér alapra húzogattam fel a színt, majd azért a sárgából is raktam a tetejére, hogy kontrasztosabb legyen. 

Kicsit kusza lett végeredmény, ha precízebb vagyok akkor szép szabályos csíkozást is csinálhattam volna, de igazából most annyira leköt a tanulás, hogy ezt is csak pár perc alatt dobtam össze, hogy ne csússzak el a kihívással. Egyelőre megteszi ez is szerintem, kicsit graffitis :)



A kihívás többi állomása:

1. hét - Piros