FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2011. szeptember 2., péntek

Hollywood Classics - Audrey Hepburn



Mindenkinek van legalább egy olyasvalaki az életében akire felnéz, akinek az életét, munkásságát csodálattal figyeli, vagy csak egyszerűen szimpatikus a hozzáállása a világ dolgaihoz és természetesen kisugárzása, vonzereje van. Ezek az illetők lehetnek anyukák, apukák, barátok, rokonok, de az esetek többségében a filmcsillagok, énekesnők/énekesek tartoznak ebbe a kategóriába. Velem sincs ez másképp. Sok emberre nézek fel, belőlük ha rangsort kéne csinálnom, elég hosszú lenne a lista. Számomra természetesen az első helyen Édesanyám áll,  viszont a listámban biztos akadna egy igazi, klasszikus hollywood-i "sztár", akik nem csak a saját korukban állták meg a helyüket, de a 21. században is versenyezhetnének a plasztikáztatott, botox kezelt, léhűtő celebekkel.

Ezzel egy sorozatot szeretnék indítani, melyben a leghíresebb hollywoodi csillagok sminkjeit készítem el, az adott személyre legjellemzőbb vonásokkal. Kezdetnek úgy gondoltam egy mindenki által jól ismert személy bőrébe bújok, még pedig Audrey Hepburnébe. A belgiumi születésű Audrey az 50-es, 60-as évek egyik legnagyobb ikonja volt. A számára áttörést jelentő Római Vakáció (Roman Holiday) c. filmjével Oscar díjat nyert 1954-ben, de szerepelt még az Álom Luxuskivitelben (Breakfast at Tiffany's)  is, mellyel mint Holly Goligthly egycsapásra divatikonná vált. Aztán ki ne emlékezne a My Fair Lady felejthetetlen jeleneteire, melyben ő játszotta a cserfes Eliza Doolittle-t és a világ örökre a szívébe zárta. A magánéletben Hepburn szeretett jótékonykodni, ő volt 1988-ban az UNICEF jószolgálati nagykövete. További érdekességekért olvasgassátok a Wikipédiás oldalát.



Audrey Hepburn sminkjében az volt a jellegzetes, hogy inkább kiemelte a természetes vonásait, mint átformálta volna azokat. Dús, vastag, ívelt szemöldökét, nagy, Bambi szemeit ma is nagyon sokan irigyelhetik. Az én verzióm természetesen közel sem olyan természetes, mint az övé. A szemöldököm elég vékony, így muszáj volt megvastagítanom, hogy hasonló ívet kapjon, mint Audrey-é, és természetesen a szemeim is elég kicsik így a mélyítővonal felé sötétbarna matt szemfestéket satíroztam el. A szempilláim alá szintén ebből a színből tettem, és fehér szemceruzával húztam ki a vízvonalat, hogy kicsit nagyobb szemeket varázsoljak magamnak. 




Igazából a smink ebből áll, mivel a vastag szemöldök odavonzza a tekintetet, így az ajkak és a szemek háttérbe szorulnak. A színésznő gyönyörű szempillái sajnos nekem nem adatottak meg, így tincses műszempillával igyekeztem még jobban kreálni egy kicsit cicás, nyitott szempárt. Az ajkaimat rózsaszín szájkontúrceruzával satíroztam be, majd ajakfilccel végigmentem rajta, végül rózsaszín szájfénnyel dobtam fel az egészet. Az arcomon halvány rózsaszín pirosító van, és próbáltam az orromnál és az arccsontomnál is kontúrozni, hogy kicsit vékonyabbnak hasson a képeken.