FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2011. szeptember 2., péntek

Random - Esetem az Essence holografics krémes szemhéjfestékkel




Mikor megvettem az Essence Holografics.com kollekció egyik krémes szemhéjfestékét (LIL@C) egy részről baromi boldog voltam, mert kb utolsó darabos volt a polcokon, másrészt pedig bosszankodtam, mivel csak később derült ki, hogy belenyúlkáltak a már megvett termékbe...szerencsére csak egy kicsit, de akkor is bosszantó. Kipróbálásnál jött a pofon, ugyanis én eddig úgy gondoltam, hogy ezek a krémes szemhéjfestékek (amiket mellesleg nem szeretek, nem is igen veszek, de ez a holografikus lila szín felkeltette az érdeklődésem) igen erősen fognak fedni, és jól pigmentáltak. Hát ebben az esetben ez az elmélet nem jött be, ugyanis végeredményként egy nagyon halvány, alig látható lila, de nagyon szép holografikus fényt hagyott maga után a felfestésnél. Nem igazán erre számítottam, nekem ez túl halvány, hogy önmagában hordjam. Aztán jött az ötlet, hogy mi lenne ha egy kis lilás szemhéjfestéket ráütögetnék? Talán átjön a lényege ennek az amúgy tök jó terméknek. Először az egyik kedvenc lilás-barnás szemhéjfestékem kaptam elő (MAC Shale) és azzal próbálkoztam. 



Az eredmény? Csodaszép szemek!!! Nagyon jól harmonizál a Shale, a Lil@C különleges finishével, és együtt a kettő valami fantasztikusan hat. Kicsit füstös, kicsit lilás..eszméletlen!! Egy másik napon már csak lilával próbáltam, úgy pedig még intenzívebbé tette a szemsminket. Azt is megfigyeltem, hogy a szemhéjbázis+lil@c+valamilyen szemhéjfesték kombó valami extra tartóssá válnak együtt használva! 

Tehát a tanulság? Lényegében egy önmagában gyengébb sminkterméktől nem kell megijedni, addig kell próbálkozni, ügyeskedni ameddig meg nem találjuk azt a módszert, ami hordhatóvá varázsolja számunkra!