2011. szeptember 21., szerda

Még egy kis személyes....



Nem gondoltam volna, hogy eljutok idáig, de a tegnapi nap folyamán elérte a blogom a 100. követőt!!! Felfoghatatlan számomra, hogy már százan valamilyen úton módon, de megnézték a sminkjeimet, termék bemutatóimat. A tegnapi Kreatív Keddes poszt valami nem várt sikert jelentett számomra, hihetetlen, hogy ennyi emberkének tetszett az a kis egyszerű, fél óra alatt összedobott smink, amit posztoltam. Elsősorban szeretném nagyon nagyon megköszönni ezt a lehetőséget Bunny-nak még egyszer, nagyon sokat jelentett, hogy részt vehettem ezen a kis össznépi sminkelésen. :)


Aztán igazából azon gondolkodom, mivel köszönhetném meg ennek a 100 (most már 104) embernek, hogy elkezdtek követni. Talán egy nyereményjátékkal? Lenne rá igény? És mit szólnátok, ha nem csak sminkcuccokat, de egy, a barátnőmmel közösen készített Dolled Up Factory-s ékszert is nyerhetnétek?

Mutatok egy kis ízelítőt:









Jelezzétek, ha érdekelne titeket, és szívesen játszanátok!

13 megjegyzés:

  1. De jóóók annyira tetszenek :) Én nem csináltam semmit, csak megmutattam másoknak mi a jó :P Egy kis megjegyzés, légyszi vedd ki a szóellenőrzőt mert már 3X-ra rontom el :D

    VálaszTörlés
  2. Gratula a 100-hoz, bár nekem inkább az a döbbenetes, hogy még csak most lett ennyi olvasód. Pedig olyan tehetséges és kreatív vagy, remélem hamarosan megtízszereződik! :)

    VálaszTörlés
  3. Egyet értek Carmenesque-el, sokkal több követőd kéne hogy legyen ;)
    Amúgy nagyon tetszenek az ékszerek, szerintem bárki örülne nekik.

    VálaszTörlés
  4. Ezek nagyon kis csini darabok!:) Én is a KK-s poszt alapján találtam rád, így csak mostantól követlek, de amit eddig láttam, nagyon meggyőző. :)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörűek a barátnőd munkái, és a te sminkjeid is iszonyatosan szépek :) Csak magadnak köszönheted a sikert, ha mások is megismernek hidd el lesznek itt még ezren is :)

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok! :) Nagyon ügyes vagy, jól csinálod, amit csinálsz, megérdemled a dicséretet! :)
    ÉS valóban szépek az ékszerek, szerintem is sokan boldogok lennének, ha szerezhetnének valahogyan belőlük. :)

    VálaszTörlés
  7. Én is csak a napokban,a kreatív keddes poszt alapján találtalak meg,de egyből betettelek a kedvencek közé!

    Nagyon tehetséges vagy,szuperek a sminkek és az ékszerek is. :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon köszönöm lányok, kicsit meg is hatódtam a kommentjeiteken :) Igyekszem minél szebb és jobb dolgokat kreálni mikor van időm :)

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    A "fél óra alatt" összedobott sminkedet kb fél óráig csodáltam,illetve az egész összhatást mert nagyon ütős lett.Bár most nálam Kriszti lett a favorit a kreativitásáért(Forum Shops).
    Kicsit bánom hogy csak most találtam rá,de hála Bunny ötletének (köszi Bunny) ezentúl téged is nagyon szivesen foglak olvasni.
    Nyeremény játék nagyon szuper lenne,személyes kedvencem az utolsó képen lévő gyűrű,nagyon nagyon tetszik.
    Nagyon örülök hogy rád találtam!
    (Egyébként eladásra is gyártotok ékszert?!?)

    VálaszTörlés
  10. Ms. Xixin: Igen, természetesen! Több féle ékszert is gyártunk, ha érdekel, hogy mik vannak még a kínálatban, akkor írj a dolledupfactory@gmail.com email címre :)

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Minden kedden alig várom a Kreatív Keddes posztokat, de aztán mindig rájövök, h a fenébe ez csak a jövő héten lesz :D nagyon örülök, h így rátaláltam a blogodra mert nagyon ügyes vagy és a
    Glam Rock Baby Sminkversenyes posztod hát egyszrűen wáááááw :)) a barátnőd meg nagyon szuper dolgokat készít...bár én úgy átlagban imádom a masnis, virágos, kis madaras, balerinás, szivecskés...dolgokat :D

    VálaszTörlés
  12. ohh,az az Audrey-s kitűző (is) álomszép,akárcsak a sminkek :)

    VálaszTörlés