2013. október 16., szerda

A-England - Jane Eyre



Engem is az a megtiszteltetés ért, hogy a Nailland Hungary standjának (és a későbbiekben webshopjának) nyitása alkalmából kipróbálhattam pár lakkot a cég kínálatából. Nagyon sok lánynál olvastam, hogy mennyire rájuk lettek szabva a csomagok, ezt a sajátomnál inkább csak többé-kevésbé éreztem, de mivel szeretek kísérletezgetni, ezért örültem mindegyik darabnak, amit kaptam. Az első, amit azonnal ki is próbáltam az A-England darab lett. Már nem egy kívánságlistám szereplője volt jó pár lakk ettől a márkától, így nagyon megörültem ennek a darabnak is, bár be kell valljam, a fekete nagyon nem az én színem, egy évben max. egyszer festem fel a körmömre. De ez nem tántorított el, belevágtam a Jane Eyre tesztelésébe.



A "Jane Eyre" elnevezésű lakk egy krémes fekete, benne vörösen pislákoló csillámokkal, ami az üvegben rabul ejtő, viszont felkenve nem érvényesülnek a gyönyörű vörös csillámok, bár a képek itt nagyon csalókák, élőben egyáltalán nem jön át ez a vöröses fény. Még elviseltem volna, ha belegyömöszölnek pár kilót belőle, hogy jobban kijöjjön a vörös csillogás a lakkon, de így a laikus szem csak a feketét látja, nem azt, ami mélyen megbújik. Nagyon szomorú vagyok ilyenkor, ezek a feketék mindig csalódást okoznak. :( Egyébként ezen kívül a lakk nagyon szépen terül, tökéletesen fed, egészen jól bírja a strapát is. Az ecsetével viszont nem igazán voltam elégedett, nagyon szabálytalanul lettek levágva a sörték, így magamnak kellett még pluszban utánavágnom. 



Mindezek ellenére egészen megszerettem a Jane Eyre-t, olyan punkos, kemény beütése van (legalábbis nekem ez jut eszembe róla), amitől valami megmagyarázhatatlan okból kifolyólag az önbizalmam is szárnyalt, nem tudom létezhet-e ilyen pusztán egy lakktól, de mégis így történt. Aki valami extrára vágyik körömlakkok terén, akkor annak a Jane Eyre nem fog tetszeni, de akinek pont ez a visszafogottság jön be, annak nagyon. 

A következő napokban számíthattok jó sok körmös posztra, szóval előre is elnézést érte, ha valaki már nagyon unná. :)

8 megjegyzés:

  1. nekem most sajnos ez a lakk nem jön át. tetszenek a sötét lakkok,ez érdekes módon most nem :(

    VálaszTörlés
  2. Nekem az Ophelia-t kellene már valamikor tesztelnem, hasonló tapasztalatra számítok én is. És szerintem tökéletesen létezik az a jelenség, amikor egy lakk miatt szinte másnak érzed magad, tényleg vannak olyan árnyalatok, amik komoly önbizalmat tudnak adni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsi vagyok a te tesztedre, bár gondolom a kollekció többi tagja is hasonló elven működik, mint ez. Mindenesetre úgy gondolom, nem árt egy jól használható, és szép fekete lakk, de többet biztos nem vásárolnék ebből a fajtából.

      Törlés
  3. Látszik, hogy Mdolla csak azért ír minden poszthoz elsőként, hogy átkattintsanak (az amúgy gagyi) blogjára.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Légyszíves, kíméljük meg ezt a blogot mások sértegetésétől!

      Törlés
  4. Nekem nagyon kettős érzésem van ezzel a kollekcióval kapcsolatban, mert egyrészt a blogokon baromira tetszik, másrészt attól tartok, amit írtál, hogy felkenve simán feketének tűnik és pont az az extra árnyalat, ami tetszik bennük, elveszik. Még hezitálok, de valószínűleg egyet azért ki fogok próbálni :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A blogokon lévő képek nagyon csalókák tudnak lenni, mert olyan gusztán vannak lefényképezve a lakkok, de élőben viszont pont emiatt nagy csalódás érhet. Ha nincs még jó fekete lakkod, akkor ez a darab tökéletes lehet, amúgy meg fölösleges szerintem beruházni rá, inkább vegyél helyette valami szép színeset, különlegeset :)

      Törlés
    2. Megfogadom a tanácsod :))

      Törlés