2013. október 31., csütörtök

Hello Halloween - Mutánsok



Elérkeztünk a Hello Halloween végére, és egyúttal a sorozat fénypontjához. Az utolsó témánk a mutánsok lettek, ami megint nem volt egy könnyű eset a számomra. Az előző témát idő, energia és ötlet hiányában passzolnom kellett, de most erőt vettem magamon és ezt a sminket dobtam össze még szerda este. Nem vagyok erre az alkotásra a legbüszkébb, de örülök, hogy így legalább kipróbálhattam és elkészíthettem a trükkös és optikailag csalóka szörnyszájat, amit hatalmas "babaszemekkel" egészítettem ki. Az alapötletet innen lestem el, a többi már csak jött magától. Én így búcsúzom a Halloweentől és a HH-tól, remélem jövőre is ugyanekkor, ugyanitt és ugyanígy összegyűlünk egy páran izgalmas és fantáziadús sminkeket alkotni. :)





Nézzétek meg a többiek munkáit is:


14 megjegyzés:

  1. Jaj, hát ez nagyon-nagyon jóóóóóóóóóóó :)

    VálaszTörlés
  2. Olyan bájosan ártatlan, mégis gonosz :) Azt üzeni, hogy had harapjam le kezed, de hidd le nem fog fájni!
    Szerintem halloween buliba is telitaláltat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, ezen azért jót nevetettem :D

      Törlés
  3. Nagyon nagyon nagyon tetszik! :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól néz ki! :D
    Btw, jól van a szemed? Elég vörösnek látszik, mintha beteg lennél... :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, hogy jól van, csak mivel este készítettem a sminket, már meglátszódott a szememen a fáradtság összes jele, plusz a hófehér festék még jobban kiemelte ezt.

      Törlés
  5. A száj az brutál jó, meg az összhatás is nagyon ott van. :D

    VálaszTörlés
  6. Jesszus ez brutál jó lett! Imádom! :D

    VálaszTörlés
  7. Nem ismertelek volna fel (azonnal), engem meggyőzött a kis ártatlan és mégis gonosz dög (aki a monitorról visszanéz rám). ;)

    VálaszTörlés
  8. A "szerény és ártatlan szörnyecske" nagyon vidám! A téma rendkívül "bájos" megfogalmazása! Ez tetszik!!

    VálaszTörlés
  9. Ez nagyon-nagyon jó lett :O Bámulatos, meseszerű , Mást se csinálok, csak ámulok és bámulok :3

    http://azalanyblogja.blogspot.hu

    VálaszTörlés