FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2013. október 5., szombat

A (majdnem) tökéletes Betty Bright dupe - H&M Darling Pink



A héten már pedzegettem a blog Facebookos oldalán, hogy megtaláltam a MAC Archie's Girl kollekció Betty Bright rúzsának szinte tökéletes mását. Nos, most lehullik a lepel! Aki nem tudta még év elején beszerezni a fantasztikus Betty Bright-ot, most csak elég elmennie egy H&M-be , és 1290 Ft-ért övé lehet az ikertestvér, a Darling Pink.



Nem is húzom a szót mindenféle melléksztorikkal, inkább belevágok a közepébe. A Darling Pink első ránézésre szinte totálisan egyezik a Betty Bright-tal, ugyanakkor, ha egymás mellé tesszük a két színt, látható a különbség. A Betty Bright sokkal inkább a barack felé tendál, míg a Darling Pink inkább rózsaszínesebb, a másikhoz képest egy icipicit sötétebb árnyalatú. Textúrában nekem jobban bejön a dupe testvér, ugyanis sokkal lágyabban siklik az ajkakon, és nem ül meg úgy a redőkben, mint a limitált társa. Nekem igazából ez az egy, ami nem tetszik a Betty Brightban. Nagyon sűrű állagú rúzs, és felkenve nem egyenletes fedést ad. Ez a Darling Pink esetében nincs így, gyönyörűen elterül az ajkakon, és jobban is hidratál. Ugyanakkor a lágy formula miatt sajnos nem igazán tartós, így evés-ivás alkalmával gyorsabban lekopik, mint a Betty Bright. 


H&M Darling Pink az ajkakon:


És így néz ki a MAC Betty Bright:



Nagyon örülök, hogy rátaláltam erre, mert ha ne adj Isten fogyóban lenne a Betty Brightom (amit kétlek, hogy 10 éven belül megtörténne :D), akkor még mindig itt az utánpótlás ennek a rúzsnak a személyében. Ráadásul az ára is verhetetlen. Az enyémet a Váci utcai H&M-ben vettem, de az Arénában lévő üzletben is biztos rátalálhattok. :)