FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2012. június 27., szerda

Alverde Nude&Flash szájfény - 10 Satin Rose





A héten már megjelentek a drogériák polcain az Alverde legújabb "Nude&Flash" kollekciójának termékei. Ez a kollekció - ahogy a neve is sugallja - a természetes színeket dicsőíti, a rúzsoktól egészen a szemöldökceruzáig. Muszáj volt visszafognom magam, mert bár imádom ezeket a természetes árnyalatokat, már egy egész kis gyűjteményem van ilyenekből, szóval csak ennél az egynél darab szájfénynél maradtam és ezt hoztam magammal haza.

A Satin Rose fantázianevű szájfény egy nagyon finom, halvány rózsaszín árnyalat, benne apró, arany csillámokkal, ami igazából az ajkakon annyira nem látszódik élőben, a fotón is csak elég halványan. Nekem a termék csomagolása abszolút tetszik, annak ellenére, hogy eléggé retro, de a lekerekített végek és ez a kicsinyke méret összességében megvett engem (és ezáltal én őt :D). Az applikátora a már jól megszokott stílusú, semmi extra, könnyen fel lehet vinni vele a kívánt mennyiséget.



Maga a szájfény elég érdekes, ugyanis állagra én nem mondanám tipikus szájfénynek, inkább egy krémes ajakrúzsnak. Illata engem a vaníliás sütire emlékeztet, de van benne egy enyhén műanyagos vonal is. Ez nem kellemetlen, de ettől még nem lesz az a tipikus "Úristen, annnnnyiiraaaa jóó illatúú ez a cucc!" felkiáltással illetett kozmetikai termék sem. Felkenve engem kicsit "sápaszt", túl világos az ajkam természetes színénél elsőre, de egy idő után teljesen megszoktam, természetes, kicsit hideg rózsaszín árnyalatot vesz fel az ajkamon, így nem is annyira rossz. Nem szárít, én legalábbis nem éreztem, tartósságra is egész jó.

Lényegében én szeretem ezt a terméket, tipikusan olyan, ami táskába való. Bárhol előkaphatod, felkenheted és nem hibázhatsz vele, hiszen teljesen halvány, természetes fényt kölcsönöz az ajkaidnak. Kb. 1299 Ft-ba kerül, ami bár nem egy nagy összeg, de valahogy az ár-érték aránya a terméknek így nincs nagyon összhangban.