2012. június 28., csütörtök

Daily Make Up - Exotica




Amióta megvettem a Catrice Coolibri trendkiadásból, az Exotica fantázianevű szemhéjárnyaló ceruzát, azóta szerelmes vagyok, és muszáj volt már a mai nap kipróbálnom. Az UD Shadow Insurance-t használtam alapként, arra került az Exotica, majd rögzítettem egy hasonló színű fényes narancs árnyalattal, a Sigma Dare palettájából a Grasp elnevezésű színnel, amit ajándékba kaptam, de annyira imádom, hogy erősen gondolkodom az egész paletta megvételén. Egyébként, még annyi "csavar" van a sminkben, hogy a kék színű Birds Flying High ceruzával húztam ki az alsó vízvonalam. Ennyi és nem több.




Ahogy olvastam Rita mai sminkes posztjában (amiben nem mellesleg ő is ezt az árnyalatot használja, és valami gyönyörűségeset alkotott :)), hogy mekkora bűn egy színt felvinni a szemhéjra smink gyanánt, kicsit elszontyolodtam, hogy akkor én most tuti nagy hibát követtem el, valószínűleg kitagadnak a "klubból" :D De legyen ez az én édes bűnöm, mert ha egy olyan színről beszélünk, ami már önmagában is megállja a helyét, sokszor nincs kedvem és szívem se árnyalni más színekkel. Pláne, ha ilyen rikító, mint az Exotica! 

Aki nem fél az erős, élénk színektől, annak bátran ajánlom ezt a terméket, mert ezzel aztán ki lehet tűnni a tömegből.

Felhasznált termékek:

Arc:
  • Skin79 Triple Function BB krém
  • MAC MSFN - Light
  • MAC Sheertone pirosító - Coygirl
Szem:
  • Catrice Coolibri szemhéjárnyaló ceruza - Exotica/Birds Flying High
  • Essence - I Love Extreme szempillaspirál

Ajkak:
  • Catrice Coolibri Nectar Gloss - Gorgeous Blossom

13 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik a smink, és gyönyörű ez a szín.
    Mellesleg én is sokszor használok csak egy színt, igaz, én időhiányában (Zencsi mindig sürget :))

    VálaszTörlés
  2. :) de kis butus vagy, nem erre a kivitelezésre gondoltam amikor írtam az egy színt, de majd mutatok néhány negatív példát, de itt látszik,h szépen el van dolgozva,és méga kék is ott van :) egyébként én is imádom ezt a kiadást

    VálaszTörlés
  3. Nekem is nagyon tetszik, szemeztem vele, de még várok azért inkább...
    És szerintem egyáltalán nem "gáz" egy színt használni, van amikor elég az is, illetve én hétköznapokra ha nagyon sietek, vagy nincs kedvem túlcifrázni, van hogy csak egyet használok, mégsem szólt be még senki miatta, hogy gyerekesen nézek ki vagy béna lenne :]

    VálaszTörlés
  4. Én úgy vagyok vele, hogy ha 1 szín van a szemen, és a széle el van satírozva (ergo ott már világosabb), az 2 színnek tűnik, és megoldódott a dilemma :D

    VálaszTörlés
  5. Nyugi, nincs ebben semmi bűn. Én is szoktam és ugyanúgy értékelik :)

    VálaszTörlés
  6. Megkérdezhetem, hogy a képedet magad díszíted, vagy valami programmal csinálod? :) Hasonló csipkés dolgot keresek a képeimhez a lolita stílushoz, csak eddig nem találtam semmi normálisat. :D

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm lányok, akkor még sem követtem el akkora nagy hibát :D

    VálaszTörlés
  8. magam díszítem programmal :) Photoshophoz letöltöttem egy csipkemintás ecset szettet és többségében azt használom, de vannak képek, amikre keresés során találtam rá :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép ez a szín:$

    VálaszTörlés
  10. köszönöm :) sejtettem, hogy brush minta :D régebben nagyon sok brush-t töltöttem le, csak aztán újra rakták a gépem és minden eltűnt. A képeid hatására lehet, hogy megint le fogok tölteni párat. : D
    köszönöm ^^

    VálaszTörlés
  11. Nah szóval, egyáltalán nem bűn, és nem is követtél el hibát :) mert nagyon szép amit csináltál, szépek a szélek és szuperül feldobja ez a kék(nem is tudtam h jó a vízvonalra :O) tehát nem erre gondolta, én is szoktam egy színt használni pl világosabb árnyalatoknál, vagy natúr színeknél.És igen ha eldolgozza valaki a széleket akkor már meg is oldódott a helyzet, de ez a blogos berkeken kívül a való életben nem olyan elterjedt mint mi hisszük :) és azért egy fiatalnak eldolgozás nélkül felülre alulra ezt a narancssárgát vagy a kéket felinni eldolgozás nélkül szerintem egy örök rossz (és még szépen fogalmaztam) emlék :) de pl itt egy példa, hogy ne legyek megkövezve a későbbiekben, ha valaki egy színt mer használni :D:D


    http://kepgep.hu/2011/04/25/Ugly_chick.jpg



    http://lh3.ggpht.com/-W5-VR-WsGxk/To9Dw5qEgQI/AAAAAAAAATo/dLdNGYBX3bw/s1600-h/IMG_6223%25255B13%25255D.jpg (bár ezen több szín is van, de nem segít az összképen)

    VálaszTörlés
  12. Jajj, így értem már mire gondolsz, hát ezeken a képeken tényleg borzasztóan néz ki egy szín, főleg ha a homlokáig felviszi :D Az tény, hogy azért ez egy elég merész árnyalat, szóval tényleg óvatosan kell bánni vele, mert élőben eszméletlen rikító, és könnyen át lehet esni a ló túloldalára. Ezért a Te variációd tök szuper, mert mégis megmarad az a szép korall, ugyanakkor letompítottad a barnával :)

    Egyébként igen, simán jó a vízvonalra, egész jól megmarad ott is.

    VálaszTörlés
  13. szép lett
    fashionparade-fanny.blogspot.com

    VálaszTörlés