2012. június 19., kedd

Dreams

Az a pillanat, mikor a képek szerkesztése közben jövök rá, hogy a legfontosabb dolog maradt le az egész képről...na, hát az hervasztó tud lenni. Már többen is ajánlottátok nekem, hogy jelentkezzek a Viola által hirdetett, "Álmok" ihlette sminkversenyre, de a mai napig nem is igazán volt hozzá ötletem és időm sem. Aztán gondoltam egyet, és nekiálltam elkészíteni ezt a sminket. Majd a szerkesztésnél vettem észre, hogy a legfontosabb tényezőt, a kézzel írott cetlit, amin a blog neve van ráírva, elfelejtettem. "Hát szuper, akkor ezzel már nem indulhatok!" - gondoltam magamban, de aztán úgy döntöttem, kirakom ide, pedig először nem igazán akartam. De hát miért ne tenném? Ez a blog az én kis naplóm, amin még a néhol hibás, néhol rendezetlen, és néhol teljesen agyoncsapott sminkpróbálkozásaim is felkerülhetnek, nem csak a csupa tökéletes darabok.

Igen, be kell valljam, hogy ezt a sminket nem szabadott volna elküldenem, mert egyszerűen nem az igazi, nem odavaló. Valahogy a Project Pretty-n kapott kritikák óta egyszerűen nem érzem magam kreatívnak, nem érzem magam elég jónak a sminkeléshez, mindig valami szuper jót szeretnék készíteni, de a kritikus énem nem tartja ezt már elég kreatívnak vagy lenyűgözőnek. Valamilyen lelki blokkolás keletkezett bennem, vagy nem is tudom. Pont az a pontja az életemnek ingadozik így egy ideje, amit eddig a legstabilabbnak gondoltam, amire a legbüszkébb voltam. És most nem akarom sajnáltatni magam, semmi ilyesmi, csak jól esik ezt kiírnom magamból. Így legalább nem kell hallanom élőben a bátorító megjegyzéseket, hogy "Ne törődj vele, majd elmúlik", meg "Nagyon ügyes vagy, hidd el" stb., mert egyszerűen senki sem értheti, hogy milyen érzés ez. Egy pillanat alatt nem fog ez a rossz érzés elmúlni. Ehhez idő kell. És eddig senki nem mondta, hogy "Minden rendbe fog jönni, csak hagyj magadnak időt". Úgyhogy most úgy érzem, jobb megosztani ezt így a semmibe, mint élőben lekommunikálni másokkal. 

Maga a smink egyébként semmit nem mond az álmokról elsőre, rejtett utalása van. Hogy mi az álmom? Sok van, de ez az egyik. Sminkeket készíteni. Minél szebbeket, minél jobbakat, színesebbeket, amik lekötnek, amiktől úgy érzem, hogy nekem is van "szuper erőm", amiktől talán kitűnhetek a tömegből, és amit 100%-ig élvezek csinálni. Amiben talán jó vagyok. Így született ez a színes,  közel sem egyszerű alkotás, ami valljuk be, nem a legjobban elkészített művem, csomó hibát látok benne. De itt a helye, ide való, meg kell örökítenem, hogy emlékezzek rá, miben kell még fejlődnöm és hova kell eljutnom. 

Bocsi a lelkizős posztért, nem tudom, hogy jött, de kicsit megkönnyebbültem tőle, hogy leírhattam. Innentől pedig felfelé visz az út. Remélem. :)






Arc:
  • Bourjois Healthy Mix alapozó - Vanilla (52)
  • MAC MSFN - Light
  • MAC pirosító - Dollymix
Szem:
  • NYX Jumbo EP - Milk
  • MAC - Tilt
  • NYX Studio Liquid Liner - Extreme Sapphire
  • Sleek Circus paletta - Rózsaszín és narancs
  • Sleek Acid paletta - neon sárga
  • GDE pigment - Pinky Swear
  • GDE Eyelight glitter - Hollywood
  • NYX Slide On szemceruza - Pretty Violet
  • Essence I Love Extreme szempillaspirál
Ajkak:
  • OCC Lip Tar - Harlot
  • OCC Lip Tar - Tarred

20 megjegyzés:

  1. remélem hamar túl jutsz ezen a lelki mélyponton,hiszen nagyon tehetséges és kreatív sminkes vagy és valami hihetetlenül bánsz a színekkel.bízz magadban és folytasd azt,amit szeretsz.

    VálaszTörlés
  2. jajjjj de kár... pedig igazán jó lett. nekem a szemöldök a kedvencem rajta :)és tudom hogy nem önsajnálatból írtad a bejegyzést, de nekem te vagy az egyik kedvenc magyar beauty bloggerem szal légyszi ne hagyd hogy letörjenek az ilyen dolgok és folytasd a postolást :)

    VálaszTörlés
  3. sajnálom, h így érzel :( "vigasztaljon" az a tudat, h minden ilyen rossz után csak jobb leszel! :)

    VálaszTörlés
  4. A szemöldök az én kedvencem is! :) Remélem hamar túlteszed magad a holtponton, mindenkinél van ilyen, ne aggódj :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem akkor is te vagy a legsütibb magyar blogger kerek a világon :))))) és 100 közül megismerem a munkáidat és imádom is, és az ember minden egyes nap csak fejlődik ezt ne felejtsd el, szóval szorgosan pakoljad fel ide a képeidet, és pár hónap vagy év múlva majd csak lesel azon hogy hová jutottál-fejlődtél :))

    VálaszTörlés
  6. Ha ez az a szint, ahonnan még fejlődnöd kell, akkor a legnagyobbak között leszel, az biztos! És igen, az a szemöldök valami csúcs! Kérünk még sminkeket, sokat, léciléci!

    VálaszTörlés
  7. Eddig is varázslatosan kreatív és ügyes voltál és ezután is az leszel, remélem csak átmeneti a bizonytalanság, gyorsan helyre teszed magadban. ;)

    VálaszTörlés
  8. Én imádom a sminkeket, amiket készítesz, szerintem megunhatatlanok a munkáid, a mostani is nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  9. Az hogy így érzel mutatja azt is, hogy te bizony igazi művész vagy. :) Kívánom, hogy hamar evickélj ki ebből a mélypontból és bár te nem úgy gondolod, de szerintem ez a sminked is lenyűgöző, ahogy az összes többi.

    VálaszTörlés
  10. Ez gyönyörű :) Komolyan, csak ültem és csodáltam vagy tíz percig a képeket :)

    VálaszTörlés
  11. Értem, mire gondolsz. Én nagyon szeretek rajzolni, annyira szeretnék nagyon jó lenni, de sajnos nem megy. Pedig sokan dícsérnek, de mikor mostanában rajzolnék, nem megy.

    Remélem hamarosan visszakapod az erőd, és folytatod amit eddig csináltál, mert nekem nagyon tetszik és minden bejegyzésedet ámulva nézzük a férjemmel! ^^

    VálaszTörlés
  12. Tök érthető hogy így érzel, engem is meglepett, hogy sokat támadták a munkáidat a PP alatt. Nekem tetszettek a sminkjeid, és végig neked drukkoltam, de tény, hogyha egymás mellé rakod a heti feladatokat, sok köztük a jellegbeli hasonlóság, és ez valakinek az ízlésébe vág, valakinek meg pont nem. Véleményem szerint az lehetett a kritikus pont, hogy mindegyikről abszolút látszott, h Te csináltad, és hiányolták a "kiszámíthatatlanságot".

    Úgyhogy én is azt kívánom, gyorsan lábalj ki a válságból, mert Nitu színkavalkádja sokaknak hiányzik. :) Addig is nézegess sok különböző sminket, hátha tudsz belőlük inspirálódni, és megszáll az ihlet.

    VálaszTörlés
  13. Gyönyörű lett a smink!
    Én látom benne az álmot, és hidd el hogy Te a tiédhez nagyon közel vagy! Gyönyörű és egyedi sminkeket készítesz, és napról napra jobbakat. Ezt már szerintem nyugodtan nevezhetjük művészetnek. És a művészi válság akkor természetes, de elmúlik csak az ihletre kell kicsit várni:)

    VálaszTörlés
  14. Megértelek, lassan egy éve hasonló eset miatt nem is nagyon teszek fel sminkeket.
    Nem írom, hogy "ne törődj vele", meg hasonlókat, mert az ilyen dolgokat lehetetlen figyelmen kívül hagyni.
    Szerintem nagyon ügyes vagy, remélem, hamarosan visszatér a lendület :)

    VálaszTörlés
  15. Köszönöm a kedves szavakat, aranyosak vagytok :) Remélhetőleg helyrerázódok mihamarabb!

    VálaszTörlés
  16. Ne add fel!! Ezek az érzések igazi, mélyen önkritikus, alkotó emberé, ami dicséretes és nem szégyellni való! Dolgozz úgy, hogy örömödet találd a munkádban és meglátod, hogy többen vannak azok, akiknek ez szintén elnyeri a tetszését.
    A világ sem tökéletes és mi is csak annak részei vagyunk. Nem lehet "minden" elvárásnak megfelelni! Gondolj az "Apa, a fiú és a szamár" meséjére!! Ezt így kell elfogadni és kész! A kudarcokból tanuljál és a sikereidből meríts erőt!! Én és még sok "szurkolód" is vidám alkotókedvet, ötletgazdagságot, jó egészséget és sok-sok sikert kívánok!!!!:DDD

    VálaszTörlés
  17. Pedig annyira ügyes vagy <3 imádom a munkáidat :)

    VálaszTörlés
  18. Lelki tàrsam... Èn is mindig pontosan ezeket èrzem :( de amùgy elmùlik, aztàn megint visszajön, elmùlik visszajön.... Azt hiszem az örültsègek 'müvèszlelkek' màr csak ilyenek. Amùgy kreatív ès tehetsèges vagy, gyakorolj kitartòan, egy bukkanò Meg ne àllítson màr Meg! :)

    VálaszTörlés
  19. Zsófia Horváth2012. június 26. 16:40

    Lehet, hogy a kritikák miatt túlzottan rágörcsölsz a sminkelésre, ilyen velem is volt már, rajzolás terén. Egyszer csak jönnek az újabbnál újabb ötletek, élvezed, és látod, hogy jó, amit csinálsz, aztán hirtelen elfogy minden kreativitás, elfáradsz. Majd aztán amikor csak ülsz otthon és csak úgy vagy a világban, hirtelen valami eszedbe jut, ihletet ad, leülsz, és világraszólót alkotsz. :)) Vannak olyan időszakok, amikor le sem állsz, jobbnál jobb művek születnek a kezeid alatt és van hogy egy kicsit megállsz pihensz, de ez nem baj!! Egy a fontos, önmagadban sose veszítsd el a hitedet! :) Adjon bizalmat az, amikor a barátaid és az olvasóid azt mondják, hogy igenis jó vagy ebben. Az nem lehet véletlen, hogy ennyien így gondoljuk! Hajráááá! :)

    VálaszTörlés
  20. Nagyon kedves tőled, igazad van teljesen :) Mióta megírtam ezt a posztot, azóta könnyebb is lett a lelkem.

    VálaszTörlés