2013. február 22., péntek

LAKKTESZT: Color Club - Fashion Addict körömlakk



Ezt a lakkot, még az előzőleg bemutatott Secret Agent lakkal együtt vettem. A választás során jó pár tesztet megnéztem, és ez a darab azonnal elrabolta a szívem. Gyönyörű, rózsaszín holografikus csodáról van szó, ami a Color Club 2009-es "Catwalk Queen" kollekciójának része. Bár nem ez a legdurvább holo lakk a világon, de napsütésben vagy lámpafénynél nagyon látványosan jön ki ez a hatás. Tökéletesen elégedett vagyok vele, mert 2 réteg is elég ahhoz, hogy maradéktalanul befedje a körmömet, a körömvégek sem látszódnak ki. Ez egy igazán szolid árnyalat, szintén szolid hatással, így a hétköznapokon is simán megállja a helyét, mégsem unalmas. Ára 990 Ft az Aphrodite97 Kft. webáruházában.





9 megjegyzés:

  1. gyönyörű... Az én szívemet is elrabolta :)

    VálaszTörlés
  2. szerinted melyik a ledurvább holo lakk a világon?
    annyira szép,hogy muszáj lesz megvennem.imádom.....!!

    VálaszTörlés
  3. Ági: Hát, amit Erzsinél láttam Color Club Halo Hues lakkok, azok ennél trilliószor holosabbak!

    VálaszTörlés
  4. ebben teljesen igazad van:) nekem egy cc holom van a revvvolution,azt nagyon szèp,mondjuk ez is kell :)

    VálaszTörlés
  5. isteeenem, gyönyörű holo lakk :)
    sajna itt nem lehet kapni :/

    VálaszTörlés
  6. Júj ez gyönyörű, és az ára sem eget rengető! :)

    VálaszTörlés