2013. február 26., kedd

Kreatív Kedd - Fétis



Kicsit kényes vizekre eveztünk, mivel ezen a héten a "Fétis" lett a választott témánk. Nekem őszintén szólva a latex, szado-mazo és hasonló dolgok jutottak eszembe, nem is mertem Google-ből inspirálódni, nehogy egy életre megtört legyek az ott látottaktól :D Szóval inkább próbáltam valami saját kútfőből összehozni a sminket. Sötét szemek, éles, kontrasztos szemöldök és fekete ajkak lett belőle a végeredmény. Ehhez pedig kihagyhatatlan volt a fekete paróka. Mikor összeállt az egész, szinte magamra sem ismertem, nagyon durván sötét lett a smink, dee legalább az lett a végén, amit terveztem :)

Örülök, hogy végre beindult a KK, én nagyon szeretem csinálni :) A következő hetekben is szuper témáink lesznek, szóval érdemes ezekre az alkalmakra várni!




Nézzétek meg a többiek munkáit is:

Mara
Niki
Suzy

28 megjegyzés:

  1. nagyon szep es otletes!!!!
    http://ladybirdcastle.blogspot.ro/

    VálaszTörlés
  2. Wow nagyon jó lett, mindent imádok, a hajat a szemed és ezt a szuper jó ajakfestést :D

    VálaszTörlés
  3. A tied lett a legjobb, mert totál olyan mint egy német domina. :D

    VálaszTörlés
  4. uuu de dögös!!!! nagyon jó lett!! imádom :)

    VálaszTörlés
  5. Szuper! Mintha nem is magadat sminkelted volna, alig vagy felismerhető :)

    VálaszTörlés
  6. Aztarohadt, facebookon mikor láttam a képet, kellett némi idő, hogy leesen, ez Te vagy :D

    VálaszTörlés
  7. Wow, ezzel a sminkkel a dominák úrnője lehetnél, nagyon eltaláltad. :)

    smallgirlbigcityblog.blogspot.com

    VálaszTörlés

  8. Eszméletlenül jó lett!
    Csak az utolsó képen jöttem rá, hogy ez Te vagy :D

    VálaszTörlés
  9. Szupar! Nagyon jó lett!
    Megfogtad a lényegét! :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon tehetseges vagy.otletes es meseszep ez a smink!tokeletes

    VálaszTörlés
  11. Remélem, aki mostantól a google segítségével keres majd inspirációt ehhez a témához, az mind ezt a sminket találja meg. :) Fantasztikus lett!

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm szépen a kedves kommenteket mindenkinek :)

    VálaszTörlés
  13. zseniális domina lettél Nitu, tagadhatatlan! :) nagyon tetszik, lehet, h nem nálad kellett volna kezdenem, túl erős ez elsőnek?! ;)

    VálaszTörlés
  14. Most olvastam a Google Reader-t, erre csak nézek, hogy ki ez a fekete maca :DDDD Nagyon jó lett, gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  15. így volt sajnos. :) de a tiéd még mindig szívlelendő! ;)

    VálaszTörlés
  16. Gyönyörű szép vagy, mint mindig * -- *

    VálaszTörlés