FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2013. február 28., csütörtök

MAC Archie's Girls - Betty Bright ajakrúzs



Mikor megláttam az első képeket az Archie's Girls kollekcióról, nem voltam annyira oda az egészért. Csúnya vörös hajú gyerek meg ezek a rajzok a csomagoláson, meg úgy az egész... Valahogy nem éreztem magaménak. De az idő előrehaladtával óhatatlanul is egyre és egyre jobban megtetszett. A végső átlendülést Temptalia tesztjeinél éreztem, amikor is kb. 8 darabba lettem szerelmes egyszerre, nagyon durván. Ezek közül is a Betty Bright rúzs volt az, aminél megingathatatlanul elhatároztam magamban, hogy megveszem. Kedden a MAC Preview Party-ján jártam, így még a márciusi árusítás előtt hozzá tudtam jutni ehhez a darabhoz és köszönjük, igen, felhőtlenül boldogok vagyunk egymással.

A kollekció ugyebár két részre van osztva: van egy Betty-s rész, amiben finomabb, inkább rózsaszínes-barackos színek dominálnak, és van egy Veronica-s rész, amiben a sötét színek, főleg a bordó és a kék szerepelnek a leginkább. A Betty Bright rúzs természetesen az előbbibe tartozik. Bővebben a kollekcióról és árakról ITT olvashattok. 




Ebben az esetben érdemes a csomagolásról is pár szót ejtenem, mivel nem a megszokott matt fekete, hanem  fényes fehér csomagolást kaptak a rúzsok, rajta szívecskékkel és annak a lánynak a rajzával, akinek a részébe tartozik az adott termék, ebben az esetben Betty arca van a rúzs tubusán. Nekem kifejezetten tetszik, jó ránézni. A Betty Bright egy világos, vibráló barack a leírás szerint, ami teljesen helytálló. Érdekes módon a karomon tesztelve sokkal sötétebbnek tűnt, de mikor felkentem a számra, jóval élénkebbnek hatott,  a világos bőrömhöz pedig remekül passzol ez az élénk barack szín. Nagyon tavaszias.






Készítettem egy kis összehasonlítást a Viva Glam Nickivel és a Jazzed rúzzsal (mindkettő limitált, sajna, de csak szemléltetésképpen mutatom ezekkel). Látszik, hogy a Viva Glam Nicki sokkal sötétebb, pinkesebb, míg a Jazzed már inkább narancsba hajlik. Erről a képről jól kivehető, hogy a Betty Bright nem korall, sokkal inkább barack egy csipetnyi rózsaszínnel.



Satin finishű, ami azt jelenti, hogy nagyon enyhe fénye van a felkenéskor, ugyanakkor a matt rúzsokra jellemzően tartós és erősen pigmentált. Valakinek ebben a formában nagyon szárítja az ajkait, nekem eddig nem volt gondom vele. Sőt, én nagyon szeretem a Satin finisht, egy nagyon szuper középút a Matte és a Cremesheen között. Tartósságára ugyanazt tudom mondani, mint a Viva Glam Nicki-nél, hogy nagyon sokáig bírja és nem kopik le rondán. A színéből adódóan pedig lehet játszani vele, felvihetjük közvetlenül is a tubusból, de az ujjbegyekkel is felütögethetjük az ajakra a színt, minden formájában előnyös.

Én nem bántam meg, hogy megvettem, mert természetesen imádom, annyira különleges szín. Ára 5600 Ft és az összes MAC üzletben kapható lesz március 1-től.

Ha tetszik Nektek ez a kollekció, akkor érdemes benéznetek Erzsihez, aki a szemceruzákat és az egyik Betty-s pigmentet tesztelte!