FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2013. február 22., péntek

TESZT - MaxFactor Clump Defy Szempillaspirál



Még február elején kaptam kézhez ezt a szempillaspirált, ugyanis a MaxFactor Facebook oldalán lehetett jelentkezni érte tesztelőnek. Azon szerencsések egyike voltam, akik bekerültek az első 100 jelentkező közé, így automatikusan kaptak 1 db-ot. Azóta már biztos mindenki rengeteg helyen láthatott különböző teszteket a MaxFactor legújabb szempillaspiráljáról, a Clump Defy-ról, de engedjétek meg, hogy én is egy hasonlóval "untassalak" titeket. Úgy gondolom nem árt, ha nem csak egy, de több teszt és vélemény van fenn az Internet sűrűjében, hiszen ahány ember, annyi verzió és jelen esetben annyi szempilla, melyek között megtalálhatjuk azt, amivel azonosulni tudunk. Így most az én verziómat szeretném megosztani veletek és segíteni azoknak, akik még vacillálnak azon, hogy megvegyék-e vagy sem.



A MaxFactor újdonsága, a Clump Defy szempillaspirál nem mást ígér, mint hogy dús pillákat varázsol, mindezt csomósodás nélkül. Ezt a különleges, szilikonos sörték teszik lehetővé, amik úgy helyezkednek el, hogy ezek közé ne férjenek el a festékcsomók. "A festék így annyi rétegben vihető fel, amennyiben csak szeretnénk, sőt napközben gond nélkül újraigazítható." Már ez az ígéret önmagában is csábító, hiszen mindenkinek meggyűlt már a baja a pókláb pillákkal, ugyanakkor a dús hatást sok réteg szempillaspirál nélkül elérni, szinte lehetetlen. 



Engem a spirál és a tubus kialakítása már az elején lenyűgözött. Szerintem a drogériás szempillaspirálok közül a MaxFactornak vannak a legjobb spiráljai. A szilikonos keféi remekül szétválasztják a pillákat, egyenletesen felvihető velük a festék, esély sincs arra, hogy összeragadjanak a pillák, mivel a tubusban található kis szűk elem, tökéletesen lehúzza a keféről a fölösleges festéket, és pont annyit hagy rajta, amennyi szükséges. Ezt tapasztaltam a False Lash Effectnél is, és ezt tapasztaltam most, a Clump Defy-nál is. A kefe banán alakú kialakítása már tényleg csak pont az "i" betűn, hiszen így egy mozdulattal a pillasor egésze könnyedén befedhető. Még a szemhéjam se kentem össze vele, és az alsó szempillasort is ugyanilyen egyszerűen ki tudtam festeni. Csomósodást pedig nem tapasztaltam, még a 3. rétegnél sem. Viszont a dúsítás részével nem vagyok maradéktalanul elégedett, voltak már ennél dúsabbak is a pilláim más spiráloktól és a napközbeni újraigazítás sem az én pályám, mert csak csupasz szempillákkal szeretek spirálozni.




Ami szerintem a legeslegjobb ebben a termékben az a tartóssága. Már közel 20 napja, rendszeresen ezt használom a napi rutin sminkelésemnél, és ez alatt a 20 nap alatt voltam kinn esőben, hóviharban és mindezek miatt a könnyeimmel is küzdenem kellett. A spirál meg sem moccant, nem morzsolódott el, nem kenődött el, és ez főleg az alsó szempillasornál volt a legszembetűnőbb.

Összességében azt kell, hogy mondjam, a Clump Defy kiállta nálam a próbát, bátran mondhatom, hogy a legkiválóbb spirál jelenleg a drogériás kínálatban! Ajánlott fogyasztói ára 3999 Ft, ami icipicit húzós, de ha figyelembe vesszük a fent leírtakat, akkor rendkívül megéri. Már arra vagyok kíváncsi, hogy mennyi ideig bírja a festék a tubusban, ugyanis a False Lash Effect spirálom még anno kb. 3 hónap alatt beszáradt. Remélem a Clump Defy nem fog ezen a téren sem csalódást okozni.